Oscar Stone Bardak Altlıkları / Oscar Stone Coasters

Şarkısı / Song for the Read: http://www.youtube.com/watch?v=UjKqBarZVaY

Yine iki işin arasında deresinde dayanamadım kendimi attım buraya :) Hemen ufak bir paylaşım yapıp kaçıciiim :) Evimde de kullandığım Oscar Stone bardak altlıklarının westwing.com.tr de indirime girdiğini haber vereyim dedim. 4 adet bardak altlığını 29.90 TL'ye bulabilirsiniz. Ben kesinlikle bayılarak kullanıyorum, desenleri çok tatlı! Evinize veya ofisinize şirinlik katacağı kesin! Aslına bakarsanız daha çok çeşitle ve 2 TL cik daha ucuza Evmanya da bulabilirsiniz :) Ben aşağıdaki görselleri Westwing.com.tr'den almış bulundum, fiyatlar da bu sitenin. Gerçi bir çok hobi malzemesi satan yerde ham haliyle bardak altlıkları satılıyor. İstediğiniz renge boyayıp istediğiniz desenle dekupaj yaparak kolayca bunlara benzer bardak altlıklarınız olabilir. Ama "yok ben uğraşamam, ayağıma gelsin" diyorsanız seçin beğenin alın artık istediğiniz yerden ne diyim :)
* Daha yakından görmek için resimlerin üstüne tıklayabilirsiniz :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
While i was having a very quick look at what's at discount at westwing.com.tr i've seen the Oscar Stone Coasters which i'm using at home too. I really really love their style. They totally make a cosy atmosphere for your afternoon tea :) Actually you can easily do this kind of thing by buying a raw coaster and painting it or making a transfer from a picture. But if you're too lazy to do so, just buy these cuties :)
* Just click on the images to see larger :)
















4 yorum:

  1. Kemal Sunal'dan esintiler olan versiyon da pek güzel. Belirtmeden edemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar Westwing'de şu andaki kampanyada yok. Sanırım Evmanya'da var ama :)

      Sil
  2. Evmanya'da daha az biraz daha ucuz bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 2 TL daha uygun demiştim, ben her ikisini de tavsiye ettim, hatta elde yapılabilir bile, seç-beğen-al :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM