CİRTLAK PUPE @ Westwing.com.tr

Şarkısı / Song for the Read

Sizi tanıştırmak istediğim süpper bir kadın var arkadaşlar, Ayça Hayret ! Hakkaten hayret ettiğim bi insan kendisi, hatta insan olduğundan şüpheliyim. Haklı sebeplerim var öyle demeyin. Bir yandan çılgınca bir yoğunlukla yaptığı şirin ötesi tabaklarını ve onlardan daha şirin olan yastıklarını, diğer yandan da hık deyip burnundan düşürdüğü minnoş oğluyla ilgilenmesi ve pek tabi ki kocişine de vakit ayırıp romantizm yapmasını instagramdan ayıla bayıla takip eden 1200 kişiden biriyim çünkü!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys get ready to meet a super-duper woman, Ayça Hayret! Though i'm not 100% sure if she's a human being, i still prefer to believe so! I'm one of her 1200 instagram followers who watch the unbelievable life between her amazing design plates and cushions and her cutie little pie son and of course beloved husband. Amazing routine!






Bütün tasarımları kendisine ait ve %100 el boyaması! Sipariş üzerine çalışıyor ve dünyanın en şirin yastıklarını, tabaklarını size hazırlıyor. Hepsi birbirinden şirin, birbirinden alınası! Ve üstelik şimdi süper fiyatlarla westwing. com.tr de satıştalar!! Gömülmeyin sıraya girin, bize de kalsın! Hadi bakim civcivlerim ister mail atın da ulaşın siparişleriniz için (ayca@cirtlakpupe.com) isterseniz burdan buyrun: CİRTLAK PUPE Westwing
Vatana bu kadar faydalı olduğum için edeceğiniz teşekkürleri sonra kabul edicem, şimdi alışverişinize bakın, rahat olun :)

 ----------------------------------------------------------------------------------------------
All her desings are unique and 100% handmade! She is mostly making her designs for orders. Each of them is unique and a must-have item! And right now there's a discount sell at westwing. com.tr Just have a look and you'll want to have one! You can also send her an e-mail if you like (ayca@cirtlakpupe.com) It's allright, you can thank me later :)











6 yorum:

  1. ben de severek takip ederim ürünlerini :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyen taş olur zaten :) tam yimelik!

      Sil
  2. hahaa pazıl yastıklar tam benlikmiş yafuuu:) bi karıstırıyım o zaman ben, sıraya filan girmem yannız, vıp kısmından alır çıkarım hehhe:P

    YanıtlaSil
  3. o tabaklar da ne öyle... süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah di mi di mi :) Westwing'de şu anda tabaklar yok malesef ama :(

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM