Mavi Banyolar / Blue Bathrooms

Şarkısı / Song for the Read

Hello! Hello! Hello! Neden bu kadar enerjiksin diye soracak olursanız derim ki ne enerjisi yahu içim bayıldı, ben sizin enerjinizi de aşağıya çekmemek için şeyettirmeye çalışıyorum. Yoksa çok bayıldım, sıkıldım, üşendim. Hava da tam uyumalık Ankara'da, hafiften bi sıcak var ama böyle tatlı tatlı esen de bi rüzgar var arada. Ay bi güzel bi güzel.. İş desen çok sıkıcı. Zaten öğle yemeğinde de yoğurdu yemişim afedersiniz. Bütün dünya el birliğiyle ben uyuyayım diye uğraşıyor sonra ben miskinlik edince kabahatli oluyorum. Ben de insanım neticede, can bu yani ne kadar dayanabilirim.
Neyse konumuz o değil, konumuz mavi banyolar. Ne kaddan da sevimli, ne kaddan da zarif oluyor di mi bi banyo mavi olunca? Tek bana öyle gelmiyodur heralde? Nedense ben banyolara en çok mavi rengi yakıştırıyorum. Mavinin de en çok tiffany mavisi halini seviyorum. Koyu ve böyle sevimsiz cart mavi olmadıktan sonra her tür mavi kabuüm tabi. Su'dan gelen bi çağrışımdır geçer muamelesi yapmayın rica ediciim, azıcık yaratıcı olun. Ben sebebini bulamadım, aranızda psikolog neyim varsa bu duruma el atabilir. Zira ben mavi banyo gördüm mü hemen benim olsun istiyorum. 1 banyo + 1 salon yaşayabilirmişim gibi geliveriyor bi anda. Gerçi banyoyu mavi yapmak için 1 salon + 1 banyo şartı yok. Gayet de 12 odalı evim olsa o odaların da her birinde mavi banyo da olsa yaşayabilirim yani. Neyse ben yoğurdun etkisini hafiften hissetmeye başladım sanırım, zihinde bi bulanma yaşıyorum gibi geliyor, REM safhasına geçmeden görselleri paylaşayım. (Bu ciddiyetsiz kısımların İngilizce halini yazmayacağım pek tabi ki. Bir D.H. Lawrence edasıyla sözlerime başlıycam lütfen siz de açık etmeyin. Gerçi benim yazılarım daha çok J.K. Rowling'in Harry Potter'ı seviyesinde ama olsun)
Siz banyonuzu nasıl alırsınız sör ve madamlar?

---------------------------------------------------------------------------------------------
Hello! Hello! Hello! I might seem very energic but actually i'm not. I'm just pretending to be so in order to avoid breaking your energy. I feel very very lazy right now. And the weather is forcing me to be so! It's a little bit hot but at the same time there's a nice breeze which makes it a brilliant atmosphere for sleeping.
Anyways let's get to the point.
I'm madly & deeply in love with blue bathrooms! I seriously am! Especially if it's tiffany blue!Look at these adorable bathrooms!!
And what colour do you like for bathrooms?
























5 yorum:

  1. Sedacım :) seni İstanbul'daki evlerin banyo gerçeğine davet etmek isterim. Böyle şeyler koyup da insanı özendirme. Benim salonum bile bu banyolardan küçük :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ailede bir ev inşa etmek için gerekli becerilerin hepsine sahip insanlarız şurda iki tane mavi banyo yapamıycaksak ölelim yau :)
      o zamana kadar hayal etmek bedava napalım :)

      Sil
    2. bi evim olsun o zaman gör bak neler yapıyorum :)

      Sil
  2. maviyi bende beyazla çok seviyorum:) hepsi cok hos:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin ilerde böyle güzel banyoları olsun o zaman dinimiz amin inşallah :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM