Arkadaşlar / Friends

Şarkısı / Song for the Read

Dünkü yazımda size iki laf arasında söylemiştim ya, dün akşam misafirlerim vardı. Instagram ve blog gezme çılgınlığım sırasında tanıdığım, sevdiğim, bayıldığım, takip ettiğim 3 tane arkadaşım geldi evime: @filizokan , @nastoljik ve Minikkuş Blog
"Çarşamba akşamı Muhteşem Yüzyıl partisi" kod adıyla yaptığımız gün'ümüz sona erdiğinde saat 01:00'e yaklaşıyordu :) Bütün akşam boyunca Ankara'dan, kedi & köpek bakımından, modadan, elişinden, ay çocuk yapmalı mı yapmamalı mıdan, ev düzeninden, blog dünyasından Allah'ım herşeyden herşeyden konuştuk. 4 tane de bayan olunca takdir edersiniz ki hiçbirimizin çenesi 2 dakika durmadı. Sürekli birbirimize birşeyler anlatma modundaydık, uzaktan bakan zanneder ki yazık bu kadınlar yıllardır insan yüzü görmemiş, medeniyete susamış, o yüzden bir araya gelince çeneleri patlayıncaya kadar konuşmaya yemin etmişler! :) Oooh sefamız olsun, yedik, içtik, konuştuk, kikirdedik :)

Bide işin şu yanı var ki muhabbetin uzadıkça tatlılaşmasını sağlıyor; misafirlerimin hepsi birbirinden yetenekli! Birisi aslında bilgisayar mühendisi ama kişisel stil blogu var, ortalığı yıkıyor: Minikkuş

 
Birisi aslında diş hekimi ama yarappim elinde yapmadığı şey yok: @filizokan



Birisi aslında İngilizce öğretmeni ama yetenek ve enteresan fikirler bulma kumkuması: @nastoljik

E durum böyle olunca her biriyle yaptığı işlerden konuşmak istesen zaten bütün gece lazım. Biz de vakitten kazanalım dedik ve hep bir ağızdan daldık muhabbete. Biri öbürüne "ayyy şekerim o kediler de ne tatlı oluyo öyle yaaaa" diyo, diğeri berikine "ayyy yogaya başlamam lazıııım bana akıl veeer" diye dert yanıyor falan :) Çok güzeldi! Ben çok eğlendim ve çok da şeyler öğrendim. Ayy bide çok mahcup oldum çünkü elleri boş gelmemiş bu canikolar!!

Kendisi tığ gibi olunca halden anlamayan Minikkuş'un dibi getirilmiş sarmaları:


 @nastoljik ten benim English Home hastalığıma deva olması beklenen tuvalet kağıdı ve havlu askıları:


@filizokan dan evimizin renklerinde yapılmış bu el emeği, göz nuru şirin ötesi yastık:

Yani görüyosunuz benim negzel arkadaşlarım var! İnşalla sizin de olur süpaneke dinimiz amin.
Akşamımı anlattım, hediyelerimi aldım, size dua da ettim daha napiim canikolar? Ben de insanım neticede yani bu güzellikler bende overdose etki yaptı, az biraz kendime geliyim yine görüşürüz olur mu? Hadi öperim sizi. Bide bu arkadaşlarımı takip edin, etmeyeni döverim :) yok dövmem de edin yani çogzel şeyler yapıyollaa :)

----------------------------------------
If you remember, in my last post  i mentioned that last night i was gonna have friends at my place. Beautiful style blogger Minikkuş , two very talented ladies @filizokan and @nastoljik were my guests. It was really awesome! We spoke for hours and had lots of fun! And above you can see the beautiful presents they've brought! I love them so much! Thanks again girls! I highly recommend you to go and have a look at their pages, you'll find many things that you'll like!
Hope to see you soon my dear readers! Thanks for stopping by :) Bye!

2 yorum:

  1. seni yerim gadın! negzel de anlatmışsın öyle yaaa ^.^ ben seni zaten coook uzun zamandır tanıyo gibiydim farkettiysen:) hatta Filiz bizim önceden arkadas oldugumuzu, lise falan arkadası oldugumuzu bile düşünmüş:P iyiki de toplaşmışız, kaynaşmışız, ne güzel de olmuş yareppim:)
    demek benden sonra 1 e kadar devam etti eglence:) çok şey kaçırmadım iyşallah:)
    öperim güleryüzlü tatlı dilli güzel gözlü ev sahibesini <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de seni yirim ki! Yalnız o lise arkadaşı muhabbetini kaçırmışım bak :))
      Çene faktörü x ortak noktalar çokluğu = hoş sohbet oldu.
      Yine bekleriz, evi öğrendin, zati uçarak geliyosun, gaptır gel aklına estiğinde :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM