Bir Hafta Daha Başladı / Here Comes a New Week

Şarkısı / Song for the Read

Ay hello canım okuyucularım! Nabersiniz? Bende yine bi enerji patlamaları durumu mevcut :) Haftasonu arkadaşlarımız misafirliğe geldiler bize :) Nasıl güzeldi anlatamam! Bu sebeple yetiştirmek zorunda olduğum projeleri düşünerek günümü karartmamıyorum. Hatta sabah sabah kendime epey bi güldüm, şöyle ki; dün Bourne Supremacy'yi izledik arkadaşlarla. İlk filmini daha çok beğenmekle beraber ikincisini de bayıla bayıla izledim. Süper filmler ya! Şimdi bu akşam da Bourne Ultimatum var sırada. Neyse işte filmi o kadar beğendim ki sabahtan beri soundtrackini dinliyorum, yazının şarkısı da işte o. Sabah açtım böyle şarkıyı, cd ye bişiyler yazmam lazım böyle acelem var falan, ay kendimi bi anda Jason Bourne gibi hissettim :) Arkada gazlı şarkısı çalıyo ben böyle ofisin içinde koşturarak takılıyorum falan. Ulen dedim benden iyi ajan olurdu :)) Çok iyi cd yazarım yani :)) Böyle bende garip bi olay var, hemen bi duruma göre senaryo yazıveriyorum kafamda iki dakkada. Kocam çok eğleniyo benim bu hallerimle tabi. Yaratıcıyım arkadaşım, içimdeki iflah olmaz senariste engel olamıyorum napim :) Öyle işte ben günüme keyifle başladım. İstedim ki siz de açın şarkıyı böyle hayallere dalın falan. İki action yaratın ofiste. Veya evde ütü yapıyosanız mesela ütünün fişini takılı bırakın sonra salonda koşa koşa gidin ütü masasının başına "huuaaaaaa" diye fişi çekip evreni kurtarın falan. Ama uzun süre bırakmayın emi :) itfaiyeyi falan harekete geçirmeye gerek yok, actionımızı kendi içimizde yaşayalım.
Bu hafta hayallerimizin bizi bulup uçuracağı bi hafta olsun o zaman. Görüşürüz, hadi iyi eğlenceler!
-----------------------------------------------------------------------
Hello my dear readers! How are you? I'm again in a great mood! This weekend was lots of fun, because we had our friends from Istanbul. So this monday can do no harm! I've got millions of projects to finish but i'm still happy :) Actually this morning i had a funny moment when i imagined myself as an agent. Let me tell you :) Yesterday we watched Bourne Supremacy with the friends. I really really love this movie. Bourne Identity was a little bit better but the second film was also very much worth watching. Tonight we're planning to watch the third one, Bourne Ultimatum. Anyways, if you watched the films you know that it's about an agent, Jason Bourne. So it has a lot of action scenes and they're all very very good. So this morning i was in a rush trying to make a CD for the projects and running in the office from this corner to the other. And at the background the films' soundtrack was playing. So i was all feeling like i'm this super agent and having great action :) I have this thing; in a minute i write stories in my mind about the situation i'm in :) My hubby is having great fun with my scenarios :) It cheers me up too :) Maybe there's a secret part in me which is a great filmmaker, who knows :) Add some action and scenarios into your life guys! It's really fun :)
Anyways, i hope for everyone that our dreams come and fly us away this week! Enjoy your monday! See you!



4 yorum:

  1. haahhaa benim ev içindeki ekşınlarım daha ziyade sabah ütü yapıp, fişini çekip, evden çıkıp arabaya bindikten sonra başlıyo "laaaan kesin fişi çekmedim" diye. sonra dön geri, aynı adımları tekrar et ve eve dön falan:P hoş degil. ama parca iyiymiş, bi yerleri kırası, bi şeyleri yakası, ordan oraya deli gibi koşaşı geliyo insanın ahahah:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hepimizin ortak derdi ya o! Sırf bunun için ütü odasına kamera tesisatı kurulabilir bence :)

      Sil
  2. O arkidişler biz oluyoruz ve gerçekten eğlendik.Herşey için tekrar teşekkür ediyoruz, ve bence de karadut:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııııım! Yine bekleriz, ne kadar güzeldi yaaa :)
      Karadut forever! Ay sonunda bi parti daha olacak inşallah, gelişmelerden haberdar edicem :)
      Bide bana ölçüleri yollayacaktııın, unutma :) Mucx!

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM