Çamaşır Odası / Laundryroom

Şarkısı / Song for the Read

Selamlar benim Yumoş gibi sevimli, Ace'nin Ayşe teyzesi gibi herşeyi bilen ve Domestos temizliğinde caağnım okuyucularım. Başlığa bakıp şarkıyı dinleyip gerekli ilişkiyi kurdunuz di mi aralarında? Bana hiç bir kadın/erkek "ay ne kadar mutluyum bugün de çamaşır yıkayacağım!" "Hayatımın en güzel zamanlarını ütü yaparken geçiriyorum" demesin, atmayın din kardeşiyiz. Evet bu bir dünya gerçeği. Bütün kadınlar çamaşır yıkamaktan nefret eder. Adamlar zaten ev işinden nefret ederek doğarlar. Çamaşır yıkamaya nefretlik diyorsam ütüye ne demeliyim bilemedim şu an. Gerçi ben ütü yapmayı severim. Az olduğu sürece :) Evlenmeden önce baba evimin son ütücüsü bendim yani. Ama yine de eziyet ya üff..
Şimdi tabi bizim ülkemizde kendi müstakil evinde oturmuyorsan veya apartman daireni yıktırıp döktürüp kendine bir çamaşır odası yapmadıysan bu örnekler pek kullanışlı olmayabilir. Ama banyonuzda ufak tefek düzenlemeler yapmanız için ilham olabilir diye düşündüm. Böyle çamaşır yıkama, ütü yapma olayları genelde conilerin bodrum katlarında yaptıkları odalarda oluyor. Hayat onlara güzel yemin ederim. Biz de buralarda 85 m2 eve falan sığmaya çalışalım. Benim bir tane ütü ve çamaşır odam var boş duran, ben de kendime nasipleneyim biraz bari. İşte bu da böyle bi post olsun. Size en derin sevgilerimi sunuyorum efendim, kabul buyrunuz (Zeki Müren stayla).
-----------------------------------------------------------------------
Hello everyone! I'm sure you listened to the song and looked at the title and easily find the connection between them! No woman/man likes washing clothes or ironing, right? This is the same in every home in every country. Actually i like to do ironing but if it's not too much :) If it is, then it's hell! Anyways, these examples are just for making our beloved(!) laundry areas cosy and useful. I also have e room for this kind of housework, i'll sure get inspired from these beautiful pictures.
So enjoy :)
















8 yorum:

  1. kıyafetleri kategorize ederek kirli sepetlerine ayrı ayrı atmak da nedir yahuuu, ben bitane eşşek kadar kirli sepetini doldurmaya üşenirken bu nasıl bi işgüzarlıktır allahım! tabi bu coniler bodrum katlarına koydukları icin sıkıntı olmuyo, istedikleri gibi döşüyolar icini. benim çamaşır odam evin doğal olarak en küçük ve kullanılmayan odası. yaptırmak fikri bana şu an cok uzak hacı, belki ilerde coni olursam bodrumuma yaptırırım şöyle alengirli afilli bi oda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün evi çamaşır odası olarak da kullansam hiç bi zaman çamaşırı kategorize edemem :) Marifet çamaşırın odasında değil de yıkayanında galiba :)

      Sil
  2. Bebek odası da var mı acaba sırada? :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun için süper örneklerim var! Stay tuned :)

      Sil
  3. oyh bu ne tertip bu ne düzen. Sanırıp kalkıp evi toplasam iyi olacak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya :) Biz evde iki kişi yaşıyoruz ama sanki milli takım var, top koşturuyolar falan salonda. Bi türlü toplanmıyor o ev arkadaş :)
      Hadi sana kolay gelsin :)

      Sil
  4. Ya aslında ben de severim ütü.
    Bütün ev işlerini severim ama tek sorun kalkıp işe başlamak.
    Bir başlasam neler yapacağım :)
    Coniler çamaşır için kocaman 'oda' yapmış.
    kategorize de eder, demagoji de yapar, içini de oyar, badesine de koyar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar :) o ise baslayana kadar cektigim eziyet kadar is yapsam ohoooo :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM