Çocuk Odaları / Kids Room

Şarkısı / Song for the Read

Benim nurtopu okuyucularım, ay parçalarım nasılsınız? Beni soracak olursanız uzun zamandır uğraştığım projeme dün finiiiiişşş demenin getirdiği omuz hafiflemesi ile kendimi nerelere atacağımı bilememenin sevincini yaşıyorum bolca. Ayhh bugünleri de görecekmişim, nasıl güzel bi duygu bi türlü peşini bırakmayan işleri bitirmek der, büyüklerimin ellerinden, arkadaşlarımın yanaklarından ve bugünkü konumuz olan bücür kardeşlerimin gözlerinden öperek size selam ederim.
Evet canikolar bugünkü konumuz minnaklar! Onların odaları. Pek tabiidir ki, her insan evladı gibi çocukluğumda bir sürü "büyüyünce ben çocuğuma herşeye izin verceeeeğğğmmm" demişliğim mevcut. Çocuk tramvalarım çok zor geçti sevgili okuyucu. Çünkü dondurma yemem yasaktı, amcamın motosikletinde arkasına oturup bi elimle beline sarılmak bi elimle sokaktakilere el sallamak da yasaktı, plajda vücudumda mümkün olan en az ıslak alanı bırakma zorunluluğumdan dolayı bikini giymem gerektiği için bütün çocuklar gibi mayo giymem yasaktı, sokaktaki çocukların canı çeker diye sokağa salçalı ekmekle çıkmam da yasaktı. Ve ben inat bi çocuktum. Bendeki tramvayı bi düşünsene! Bütün çocukluğum annemin babamın bana yasakladığı ve benim yapmaya çalıştığım şeylerle geçti. Hep de kendime yandaş birilerini buldum :) Yaz tatillerinde Susurluk'tayken rahmetli babannem beni mahalle düğünlerine götürürdü akşamları. Dönüşte de sanki annem ona tembih etmemiş gibi dondurma alırdı :) Dondurma dediysem külahın tepesine bişeyler sürmüş gibi yaparlardı hain dondurmacılar! Ben de külahıyla birlikte topu topu 15 gram gelen o dondurmayı yalaya yalaya bitiremezdim. Ya işte psikolojiye bak normalde bana yasak olmasa az diye ağlayacağım o dondurma bana bütün Maraş'ı ayağıma getirmişler gibi gelirdi. Çocukluğun verdiği salaklık da var tabi. Ama sonra eve gittiğimizde de hemen anneme söylerdim kapıdan girerken daha "Anne ben dondurma yedim, çook da güzeldi, babannem aldı, hıhh" diye. Annem bana ve babanneme, babannem sadece bana söylenir dururlardı bütün akşam. Sonuçta en çok bana kaydıkları halde ben mutlu mesut arka bahçedeki tavukları kovalar dururdum bi yandan da mutfakta oturan rahmetli dedeme laf yetiştirirdim. Ayyhhhh çocukluk ne güzel yaa.. Yani diyeceğim çocukluğum annemin pimpirikliliği yüzünden hep yasaklarla geçti. Ve dediğim gibi ben inat bi çocuktum, yapacağımı yapardım. Ama kesinlikle ne yaptığımı anneme söylemeden uyumazdım. Mesaj kaygılı blog sorumluluğu: Yani minnak kardeşlerim eğer ki siz bu yazıyı okuyorsanız yanlış da bişey yapsanız mutlaka anne-babanıza söyleyin. Ne yaptığınızı bilsinler ki gerekirse ona göre tedbir alsınlar, çözüm üretsinler (ya bebeler neden okusun senin blogunu demeyin! Yeni nesil internet manyağı!) Bu evlenene kadar böyle sürdü. Artık kendi ailemi kurunca akşam yemeği niyetine püskevit arası nutella, dipsoslu panço falan yediğimi anneme söylemedim tabi. Her akşam gelsin sebze yemekleri gitsin antrikotlar :) Annem pimpirik demiş miydim? :)
Evet konudan yine çok saptım ama erkeklerin askerlik anıları gibi bende de çocukluk anıları diye bi durum var sevgili okuyucularım. Çok mutlu bi çocukluk geçirdim. O tüm yasakları delmek çok keyifliydi. Babannemi kendime oyun arkadaşı etmek çok keyifliydi.. Hatırlayınca durduramadım kendimi anlattım da anlattım, kafanızı şişirdim. Affola :)
Bugünkü konumuz aslında hep aklımda olan ve tesadüfen geçenlerde gelen bir yorumla da "bunu yapayım yahu artık yiter daa" dediğim bir konu: Çocuk odaları. Ya ben bu fotoğraflara bakarken öldüm bittim eridim kayboldum! Olur da bir gün anne olursam çocuğuma böyle bir oda yapmayı çok isterim. Her şeye izin veririm diyemiyorum artık tabi :) O gençlikteydi. Her annenin söylediği bi laf var ya; anne olunca anlarsın diye git gide bunun haklılığını kabul ediyorum :) Ama söz müstakbel bebişim, sana mümkün olduğu kadar çok şeye izin vericem bak :)
Yalnız fotoğraflara bi baktım 50 tane falan. Nasıl ayıklayacağımı bilemedim baştan hepsini koyayım dedim. Ama sonra bayma ihtimaline karşı buraya bir parmak bal niteliğinde 3-5 tane örnek koyayım kalanına da Pinterest sayfamdan bakın dedim. Hepsi benim bebeklerim gibi, ayıramadım valla napim hepsini görün istedim :) Zaten çeşitli mecralarda neler biriktirdiğimi görmek isteyen arkadaşlar için yan tarafa cici cici butonlar ekledim. Kullanın gaari :) Neyse gevezeliği burada kesip sizi şirin ötesi çocuk odalarıyla baş başa bırakıyorum coniler.
-----------------------------------------------------------------------
Hello everyone! How are you? I'm feeling like a bird since yesterday i finished a project that was going on for a lifetime! I feel so relieved! 
Today's topic is great! Kids Rooms! 
My childhood was full of forbidden things for me! I couldn't eat ice-cream, i couldn't get on my uncle's motorbike and couldn't have anything to eat on the street! My mom was very sensitive about my health! And i was a child, a stubborn child! So i was doing all i wanted as soon as i find a way or a companion. That companion was mainly my (deceased) grandmother :) She used to take me out at night and bought me a so called ice-cream (because there was hardly any ice cream in the cornet!). And that ice cream was like a huge happiness to me :) Funny side is that i used to tell everything as soon as we got home! "Mom, grandma bought me ice cream, i ate it all and it was delicious!" :) Being child is just great, isn't it? When i ate my ice cream mom was angry with me and grandma, grandma was angry with me and i didn't care it at all! Because i was busy trying to catch the chickens at the backyard while i was having a great chat with my (deceased) grandpa! :) Those were the days my friend! I think i've talked too much, but i had a great childhood, a very happy one! So it always feels so good to remember those days..
Did i say today's topic is great? :) If one day i have kids, i'll try to make them a room like these ones. And i'll try hard for not making everything forbidden! :) I promise my future baby :) 
I've got lots of photos about kids rooms and i couldn't add them all here. So i chose a few. If you want to see the rest, please visit my Pinterest page I added new buttons for other platforms where i collect & chare ideas. Ok i admit, i'm a chatty girl! Let me cut it here. Now enjoy these beautiful places. See ya!




























2 yorum:

  1. Çok tatlı hepsi, ilham verdiler bana. Çok teşekkürler haber verdiğin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^.^ beğenmene sevindim. Sizin minnoş kız mı erkek mi bilmiyorum, bunlar biraz taraflı olmuş olabilir kız bebekleri çok sevdiğim için ama en azından benzerleri erkekler için de yapılabilir :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM