Cross Stich Tea Cosy

Şarkısı / Song for the Read

Miribaaa! Naber? Ay ben bugün çok yorgunum, nasıl bitkinim anlatamam. Bu hafta işlerim yoğundu yine. Akşama da arkadaşlarla dışarda olucam (yok annem bunlar Sandra'lar değil, başka. Let's call him Kaiser). İşte bu rehavetle nasıl çıkıcam bilmiyorum ama kendilerinin enerjisi o kadar yüksek ki beni kendime getirirler heralde. Neticede Kaiser evimize geldiğinde kedimizi korkutup kaçırabilmiş, kedi olduğuna bin pişman edebilmiş bi insan. Benim Sezercik bakışlı zavallı yavrucağım o günden sonra bi daha iflah olamadı. Ortalığa işeyip mıçmaya başladı. Eğer bende de benzer etkiler görülürse diye bunun okuduğunuz son yazım olma ihtimalini hatırlatmak istedim.
Neyse gelelim asıl konumuza. Bu tea cosy denilen çaydanlık kılıfını yabancılar çok kullanıyor sanırım. Epey bi yerde görüyorum yani. Özellikle İngilizler'de. Çok şirin dursa da ben kullanışlı bulmuyorum. Çünkü ben sıcak çay severim. Öyle ocaktan alıp masaya getirirsen, üzerine de bu kılıfı örtersen sadece "ayy ne şirinmiş" derim. Ama çay içmem, mızmızlık ederim. Misafirim abi her türlü  hakkım var yani bunu yapmaya. Ya ılık çay midemi bulandırıyor o yüzden. Yoksa size zahmet vermek istemem canikolar. Ama şu tipi görünce bi kalbimden vurulmadım, bi içten içe ısınmadım dersem yalan söylerim valla çarpılırım. Nassı tatlı baksanıza hele bi.. Başka fotoğrafı yoktu lakin diğer tarafı 3 kat keçeden yapılmış, onu söyleyeyim. Keçe ile kaneviçe kumaşı arasında da polar veya ince elyaf gibi bir malzeme kullanabilirsiniz. Şablonu da aşağıdaki linkte bulabilirsiniz. Hadi yine iyisiniz hee :)
Ya üff ne tatlı yaa!
-------------------------------
Hi guys! How are you? I'm very tired. This week was full of work again. And what's more; tonight i'm going out with friends. I hope i don't fall asleep in the middle of the conversation. Actually they're very cheerful people and i'm sure they'll wake me up if i do fall asleep. I'll call one of them Kaiser. He's really energetic! Once he's come to our house and made our kitty run away from him because of his neverengind enthusiasm and playing skills! Poor kitty's psychology never got well again. He started to pee in the room! So tonight will be fun, don't you think? :)
Anyways, let's get to the point! Look at this adorable tea cosy! Personally i don't like tea cosy. Because i love to drink tea very hot and tea pot must stay on the heater. Whenever i want to drink tea, it should be very hot. So this tea cosy thing is not very much for me. But when i saw this pattern, i decided that i'll start to love this tea cosy thing :) Did you see anything cuter than this? You can find the "how to do" instructions and the pattern at the link below.

Şablon / Pattern



4 yorum:

  1. aşırı sevimli, tam evde beslemelikmiş <3

    YanıtlaSil
  2. bu nasıl müthiş bişeydir böyle yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay di mi? İnsanın habire çay içesi geliyor :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM