Duvarlarımız Boş Mu Kalsın / Wall Decoration

Şarkısı

Not: Yahu ben bu yazı başlıklarını çevirirken hala sıkıntı yaşıyorum :) Ha bide bu yazının şarkısını beni tanıyanlarla öööğğğ dedirtecek kadar çok paylaştım ama tanımayanlar için şiddetle tavsiye ederim. Aslında yok tek şarkıyı tavsiye etmiyorum, olayı daha çok klibi çünkü. Yazımı güzelce okuyun sonra klibini bi izleyin olur mu? Ben çok etkilenmiştim :( Bazen şükretmeyi unutuyoruz malesef halimize

Neyse asıl konumuza gelelim. Şu hayatta boş duvar kadar gıcık olduğum az şey vardır dekorasyon konusunda. Tamam deli kızın çeyizi de olmasın ama yani az biraz bi hatıra, bi resim, bi el işi falan olsun yani baktıkça seni mutlu edecek. Bomboş duvarları olan bi ev bana ev gibi gelmez. Sanki orada insan yaşıyormuş gibi hissetmem. Bir evde o yaşanmışlığın verdiği sıcaklığı hissetmem lazım illa ki. Bunun için bu tarz görselleri çok toplarım fikir olsun diye. Sizinle de paylaşmak istedim. Hadi kolay gelsin.
-----------------------------------------------------------------------
Remember to read my post first and then watch the video. I was very impressed when i first watched it. Sometimes we should thank for what we got.

Anyways let's get to the point; there are only a few things that bothers me other than empty walls in a house. It doesn't feel like a home to me if there are no photos, no paintings or no handmade crafts hanging on the wall. So i collect ideas for wall decoration a lot and wanted to share some of them with you. Enjoy :)



En çok şu küçük çerçeverelere bayıldım bu örnekte.
-----------------------------------------------------------------------
What i liked most in this picture is the little frames section.

Fotoğraf asmak için kesinlikle paspartu öneriyorum. Süper bi derinlik katıyor. Paspartuda da en sevdiğim ikilidir siyah-beyaz.
-----------------------------------------------------------------------
If you're thinking of hanging photos , highly recommend passepartout. And black-white is the greatest couple for this.
Bu şekilde dolapların üzerine asılan çerçeveler şık görünse de temizlik açısında sıkıntı olabilir. Kadın aklı tabi hemen orayı düşünüyorum :)
-----------------------------------------------------------------------
Hanging pictures this high may look nice but i should warn you about the cleaning issue too :)

Hayalimde hep böyle bişey yapmak var. Gittiğim veya gideceğim yerlerin fotoğraflarını bir duvara asıp gezi köşesi yapmak süper mutluluk verir bana. Gezenti vatandaş aklı bu da :)
-----------------------------------------------------------------------
I'm definitely gonna make this at my home. Hanging the photos of places where i've seen or plan to see. That's a big happiness to me :)
 

Farketmemiş olma ihtimalinize karşın dikkatinizi çekmek isterim şifonyer çekmeceleri duvardakiler :)
-----------------------------------------------------------------------
Just in case some of you might not notice; i'd like to point that these are drawers :)
 



Kumaşlarla veya aldığınız printlerle bunu yapabilirsiniz. Ben bayılıyorum bu olaya.
-----------------------------------------------------------------------
This can be made easily with fabric or prints. I totally love this style!






Şu oda benim olsaa... :)
-----------------------------------------------------------------------
I wish i was living in this room.. :)
 

Bendeki örnekler şimdilik bu kadar. Umarım hayallerinizi harekete geçirmek için ufak bir esin kaynağı olmuştur. Beni benden alan başka fikirlerde görüşmek üzere. Mucx!
-----------------------------------------------------------------------
That's all for now. I hope these ideas could motivate you about what you've got in mind. See you in a short time with new ideas. Bye! 

4 yorum:

  1. hayıııır kesinlikle doldurmalıyız duvarları bence ancak öyle anlam kazanıyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle duvarlar boş kalmamalı, ama çingen pazarı gibi de herşeyi asmamak lazım diimi:) mesela özellikle koyu renkli duvarlara açık renk çerçeveli objeler şahane oluyo.
    bide o sarı yatak başlıklı ve mint duvarlı odayı bana yollarmısın beybi, orda uyumak istiyorum tam olarak şüyan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :) Ben de hepsinde yuvarlana yuvarlana devrilmek istedim ya puff :/

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM