Harfler / Letters

Selam Canikolar

Bu postta hoşuma giden bi videoyu paylaşacağım için şarkı koymadım başa. Ama illa isteriz derseniz video bittikten sonra şurdan takılın o zaman :)
Az biraz ara vermişim, işler güçler diycem yine malesef. Bu ara yoğunum. Bide güzel bi etkinliğe katıldım, onla uğraşıyordum. Bunun hakkında da detaylı bir yazı yazıcam önümüzdeki günlerde. Yani kısacası ağzım yüzüm derken (annemin baş lafıdır ^_^ ) baktım cumartesi oluvermiş. Affedin coniler olma mı? Edersiniz edersiniz :)
Bugün çok karışık yalnız benim planlarım. Şimdi 11.30 da doktor randevum var. Öff midemden rahatsızım da az biraz 10 senedir, artık boyut değiştirince doktor ziyareti kaçınılmaz oldu. Kesin endoskopi yapar şimdi di mi bu doktor? Öfff.. Neyse işte ona gitçem. Ondan sonra evimize bakmaya birileri gelicek. Ondan sonra kardeşim geldi İstanbul'dan, o gelicez bize. Sonraaa kocişimin kuzeni askere gitmişti de dağıtım için Ankara'ya gelmiş, bize gelecek. Sonra ben bide bunların arasında Gordion AVM'deki Atölye Beyaz Sergisi'ne gitmek istiyorum. Ama onu bi ihtimal yarına bırakabilirim. Benim program bugün ayaklarım totoma vurarak koşturma şeklinde. Size de güpgüzel, dopdolu, sepsevimli bi haftasonu dilerim. Hadi bakim civcivler, öptüm.
-----------------------------------------
Hello Dear Friends
Since i'm sharing a video that i like, i didn't put a Song for the Read song at the begining. But if you'd like to listen please enjoy this one :)
This week i couldn't write a lot, again i had too much to do at the office. I also participated in a very nice activity which i'm going to write a detailed post about. I spent some time on it. And voila; it's suddenly saturday! Sorry for the absence darlings :)
Today i have quite a busy schedule. I have a doctor appointment at 11:30. It's for my stomach. Wish me luck ok? Because probably i'll have an endoscopy. And later on, my brother and cousin are in town, so we'll have guests. I also want to go to Atölye Beyaz exhibition at a Mall. So many things i want to do and so little time again! I'd better hurry up and be quick. Wish me luck ok? 
See ya!


4 yorum:

  1. harika bi çalışmaymış buuu.. keyifle izledim bende, teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  2. mide olayı çok kötü ya bende yazdan beri sıkıntısını çekiyorum amlesef.. :(

    Video şahane nasıl ince ince uğraşmaktır o! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma.. Ama doktor endoskopi yapmadi, mikrobik olabilirmis, carsamba gunu solunum testi yaptiricam.
      Videoya da bayildim, ne kadar basit ama ne kadar tatli di mi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM