Harikalar Diyarı / Wonderland

Şarkısı / Song for the Read

Ah benim canım okuyucularııım nassınız iyi misiniz? Beni soracak olursanız ben fenayım. Bide neden diyecek olursanız hemen anlatayım. Sabah sabah işaret parmağımı kestim maket bıçağıyla proje keserken. Ay bi kanadı bi kanadı var ya dedim kan kaybından gidiciim. Sonra patronlarımın asistanı, benimse şirketteki annem olan Oya ablama koştum hemen, dedi eczaneye gidelim, ay dedim dur tamam ben giderim. Anne dediysek o kadar da değil :) Gittim eczaneye ama kendileri pansuman falan yapamıyorlarmış. Bana gerekli malzemeyi verdiler bide üstüne akıl verdiler şöyle yap böyle yap diye. Bana anlatana kadar orda sarsalardı elimi daha çabuk biterdi işim. Neyse geri şirkete geldim de sargımı yaptık Oya ablayla. İşte şimdi ben de şirkette kedi totişini görmüş yara sanmış misali işaret parmağım havada herkese çemkirirmişim gibi bi edayla geziyorum :) Ayh 9 parmak yazı yazmak da çok zormuş. Öf yaa! Biraz yaygaracı olabilirim tamam kabul ediyorum. Ama hakkaten çok kesildi ya öyle demeyin ağlarım :) Hee bide geçen bayram tatilinde Bursa'da yolda yürürken terlik vardı ayağımda ve kaldırımda ayağıma kürdan girmişti! :) Çok becerikliyim di mi :) Ya yolda yürüyorum bi acı hissettim, bi kaldırdım ayağımı baktım kürdan saplı ayağımda sallanıyo. Ya şaka mı bu dedim nasıl bi bedevilik, nasıl bi fizik kuralı, nasıl bi baht! İnsanlar ayağımdaki yarayı görünce soruyorlar noldu diye, yolda yürürken kürdan battı diyince bi kal geliyo 5-10 sn :) Valla işte böyle de enteresan bi insanım. Napim kova burcu olduğumdan olsa gerek :)
Şimdi nerdeeen nereye, harikalar diyarı dedik falan ben size kalktım elimi kesen maket bıçağını, ayağıma batan kürdanı falan anlatıyorum. Ama elim çok acıyo napiim :) Neyse neyse konumuza gelelim. Ben tam bir shabby chic dekorasyon hastasıyım artık ezbere biliyosunuz di mi coniler? İşte bi bloga rastladım ki tam bir cennet cennet! İlham alınası, tapılası, içine girip yerleşilesi bi çalışma odası var blog sahibinin. Yareppim diyorum kız beni nüfusuna geçirse gider uslu uslu otururum he. Kendisi peluş oyuncaklar yapıyor. Onlar zati ayrı tatlı da ben daha çok çalışma odasına vuruldum. Kendi odalarınız için fikirler çalabilirsiniz. Böyle buyrun, ama herkes ağzının suyunu bi toplasın önce, beni mahçup etmeyin emi kuzucuklarım, hadi bakim teker teker: Schlaflos in NRW
-----------------------------------------------------------------------
 Helloooo my dear friends! How are you? I'm not feeling well because i cut my forefinger with a utility knife while i was cutting a project paper. I had it bandaged so it's much better now. What a luck! And it's quite hard trying to write without your forefinger. I remember i had a weird accident two weeks earlier. I was walking on the street with flip-flops and suddenly a toothpick stucked to my foot. How strange is that?! I mean to how many people does this happen? :) Yeah i'm one of those luck ones :) I think it's because i'm an aquarius and nothing ordinary finds me :)
Anyways my title was Wonderland but i'm talking about toothpicks and cuts and etc. Let's get to the point, shall we? I wanna show you a great craft room! It's a place to die for! You know i'm a total shabby chic decoration fan and this room is a master degree on it! It belongs to a very creative lady. She's making plushies, also have a look at her work ok?! It's an inspiration heaven! Now ladies and gentlemen welcome to the Wonderland: Schlaflos in NRW














































3 yorum:

  1. hadi ya şaka yapıyosunnn, ben fotolara baktım öne ne güzel bi oyunçak kutusu felan dedim haha :) yani çalışma odasıymış bu harika yer öyle mi, vay be biz nasıl yerlerde çalışıyoruz insanlar nasıl, fena imrendim doğrusu.. bi de geçmiş olsun tatlımm ben de bi kova burçuyum garip aksilikler benim başıma da sık gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de bi hayatımı sorgulamadım değil bu odayı görünce. Biz de yapalım, inanırsak olur bence :)
      Kova olarak sıradan geçen günler beni daha çok yoruyor, bi aksiyon lazım. Ama parmağım yerinde kalaydı iyiydi :)

      Sil
  2. hakkaten cok güzelmiş hacı ama bana daral gelir öyle herşey her yerdeyken oturamam ben rahat rahat o evde:) baksana duyan gelmiş, ayak basacak yer kalmamış, nerde çalışcak bu kadın:P
    ha bide işaret parmagın adına üzüldüm vede şaşırdım. cünkü dün cok benzer bi sebeple benim de işaret parmagım kesildi ve 9 parmak yazmak zorunda kaldım bütün gün malak malak:) ama bugün iyiyiz, hemen cıkardım bandı fırsattan istifade:) öperim ciceyim:*

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM