Kitaplaşma Etkinliği / Bookcrossing

Şarkısı / Song for the Read


Hello arkadaşlar! Nabersiniz? Ben iyiyim valla cuma olup da kötü olamam heralde di mi? O kadar da değil yani. Ha yarın da çalışıyorum o ayrı ama olsun bugün yine de cuma :)
Geçenlerde yazmıştım ya hani size, bir etkinliğe katıldım diye, hah işte o etkinlik başlıktaki etkinlikti! Fıstıklı Tombi nin düzenlemiş olduğu bi organizasyondu.Katılmak isteyenler ismini verdi ve katılım süresi dolduğunda Tombi bizi kendi aramızda eşleştirdi. Bana Rüzgara Doğru  blogunun şirin sahibesi çıktı. Ona gönderdiğim paket için kendisinin bloguna alalım sizi şurdan.
Kendisi de bana çok istediğim Game of Thrones'un kitabını ve yanında bir sürü şirin şey yollamış :) 
Süper tatlı bi defter, biiir sürü bitki çayı (ki şu anda yeşil çayımı içiyorum oh misss), telefonum için minnoş bir cin, glitter kalemler, cıvıl cıvıl post-itler, çilekli kitap ayracı ve çilekli jelibona mektubunu da ekleyerek beni benden aldı :)
------------------------------------
Hello my dear friends! How are you? If it's friday, i'm ok :) I'll tell you about a very nice activity recently i've participated in: Darla'sBookcrossing! I met really nice people with this activity and received a very nice package from my bookcrossing mate! And for what i've sent to her, please go check her page. She sent me Game of Thrones, a very cute notebook, glitter pens, herbal tea packages, colorful post-its, some snack, a strawberry bookmark and a little present for my phone and added her precious letter :)
Tanımadığın birine bir paket hazırlamak, ondan bir paket almak çok tatlı bi duygu! Eğer siz de böyle şeyleri seviyorsanız mutlaka katılın derim. Ben yeni bir aktivite duyarsam buradan paylaşırım, siz de kitaplaşma etkinliklerinizi sayfamdan duyurabilirsiniz her zaman.
Sevgili Darla'ya ve Rüzgara Doğru blogunun sahibesine kocaman teşekkürlerimi yolluyorum! İyiki katılmışım :)

4 yorum:

  1. ne güzel hediyeler bunlr...
    Hediye gönderen de bnm gibi jelibonu hediye olarak düşünebilcek kadar çoook seviyo demekki (=
    meyve çayların ajandan hepsi bi uyum içinde sanki..
    güle güle kullan..
    öptüümm (=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet hepsi süper! :) Sanki daha önce tanışmışız gibi en sevdiğim şeylerden yollamış :)

      Sil
  2. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM