@smilenaworld

Şarkısı / Song for the Read

Ay nasıl güzel bi haftasonuydu bu haftasonu belli değil yani. Böyle bi enerji patlaması yaşıyorum, bi hamaratım bi sevinçliyim hayır olsun bakalım. Uykum gelmiyor falan nasıl dolu dolu yaşadım iki günü. Hatta pazar akşamı 3 tü uyuduğumda, akşam yemeğinde misafirlerim vardı (kayınvalidemle kayınpederim) falan ama sabah 7 de zınnk diye zıpladım ayağa. Dün akşam da nispeten geç yattım normal saatime göre. Normal şartlar altında benim şu anda ofiste sağ gözümü dinlendirip solla, sol gözümü dinlendirip sağla tek göz halinde çalışıyor olmam lazımdı ama tık yok. Hayırdır inşallah heyy! Tü tü tü diyim nazar deymesin. Çünkü az uyumayı bi becersem daha mutlu bi insan olucam zira 24 saat yetmiyor aklımdakileri ve yapmam gerekenleri yapmaya.
Blogda paylaşmak istediğim bi projem var da onla uğraştım haftasonu, bitmedi daha ama az bi işi var. Ön çalışmalarını validelerime gösterdim ikisi de bayıldı. Bakalım siz neler düşüneceksiniz yayınladığımda. Ya insan seviniyo yaptığı bişey beğenilince ya valla bak. Ne garip şey. En kısa zamanda bitirmek istiyorum artık çünkü elimde çok süründü. Blogda bi de tükkan kısmı yapmayı düşünüyorum. Dükkan dediysem öyle pat pat ürünler koyup da çılgınlar gibi satış yapmayacağım. Elimde uğraşarak özenerek 1-2 adet yaptığım ürünleri koymayı düşünüyorum. Bakalım.. Güzel projeler var kafamda ama azıcık ucundan ucundan toparlamaya çalışıyorum. Neyse benden haberler bu kadar şimdilik. Az da siz anlatın yaa hep ben konuşuyorum. Hani karşılıklı paylaşacaktık burda? Hayret bişiy!
Tribimi de yaptığıma göre (kocam hayret edecek okuyucularına bile trip yapıyosun yuh yani diye. Affetmem, tribim geldi mi yaparım :) ) asıl habere geçebilirim; konumuz size tanıştırmak istediğim bir yetenek kumkuması. Ben tam bir instagram manyağıyım. Pinterest 1, instagram 2 benim için. Nasıl bir derya deniz var ya bi girdim mi kendimi kaybediyorum. Bakıyorum saatler geçmiş. Pinterest'te ahan da şuradayım, instagramda da burada. Instagram için apple lazım veya android ama pinterest için davet sistemi var. Davetiye isteyen olursa craftanddecorate@gmail.com adresim, mail atın ben o mail adresinize davetiye yollarım. Bi sınırı var mı davet edebileceğin kişilerin bilmiyorum ama onu söyliyim. Ha bu arada bloguma bu iki siteden takip etme butonu eklemek istiyorum da bi türlü beceremedim ben nedense. Bu konuda bana yardımcı olmak isteyecek iyi kalpli melek arkadaşlarım varsa Allah şimdiden razı olsun :) Neyse işte ben buralara gezilerimden birinde @smilenaworld e rastladım.Bi kere zaten kendisi süper şirin bi insan, sempatik, güzel :) Maşallah yani Allah özenerek yaratmış. Bide nasıl yaratıcı arkadaş! Nasıl enteresan fikirleri var! Yani onun sayfasına geldiğimde ağzım açık aval aval izliyorum yaptığı şeyleri. Ay dedim dur hemen bu güzellikleri bloguma taşıyayım da millet de sebeplensin. Zira kendisi sipariş üzerine de yapıyor bu cicilerden. Aşağıda ürünlerinden bikaç tanesini görebilirsiniz, daha fazlası için şurdan ufak ufak seyirttirin bakim civcivlerim: @smilenaworld

-----------------------------------------------------------------------
I had a great weekend and a great monday! I slept 4-5 hours a day and had a lot of time for everything i need to and want to do. So i'm ver very happy! I had my in-laws for dinner too. Normally i should be dying to sleep now but i'm ok. I would be a happier person if only i could continue in this routine. Because 24 hours is not enough for all my plans and housework together :) 
I spent quite enough time on a project i've been working on for a very long time. It's almost done but i have a few things to add. I showed it to my mom and mother in-law, they just adored :) What a nice feeling to see that what you make is appreciated. I hope to finish it as soon as i can and show you too. I wonder what you're going to think about it. 
I'm also planning to start a shop here. Don't imagine a serial manufacturing place but a little tiny shop that has limited edition handmade stuff i made. Just to enjoy and share. For this, i also need time :) Anyways that's all about me, how about you guys? Always i'm the one who's telling and telling and telling! Come on, tell me about your life & stuff!
Today's subject is a super-duper woman who makes great things! I found her on Instagram. I'm a sucker for Pinterest and Instagram photos! I can spend my days there if you let me! If you want to follow me, i'm here for Pinterest and here for Instagram. If you'd like to have an invitation for pinterest just send me an e-mail and i'll invite you. Here's my address: craftanddecorate@gmail.com Ah by the way i wanna add buttons for follows on Pinterest and Instagram but i couldn't do it. If any of you can help me about it i'll very much appreciate ^_^ Here's @smilenaworld She's a nice, beautiful and a very talented lady. You can find some of her works here but for the rest please check her profile. Because she's also delivering them for orders. Enjoy!
















2 yorum:

  1. Canım güzel satırların için teşekkür ederim.ay yanaklarım kızardı bende İg yi çok seviyorum her an elimin altında paylaşabiliyorum sizlerde beğeniyorsuz paylaşıyorsunuz ne ala.blogum da var aylarca unuttugum .en kısa zamanda orda da buluşmak dilekleriyle www.smilena-smilena.blogspot adresi
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bayılıyorum her yaptığına. Ellerine sağlık smilenacım ^_^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM