ANIMAL PRINTED CUSHIONS

Şarkısı / Song for the Read

Canikolarım nabersiniz? Beni soracak olursanız yorgunum. Şu anda evde olup uyumak istiyorum. Zaten burda hava da yağmurlu, tam uyumalık. Kış geldi benim motivasyon dipleri bulur artık alışana kadar bu havalara. Beni bu havalar mahvetti! :)
Yıldönümümüzü kutlayan herkese teşekkür etmiştim ama bir de buradan topluca etmek istedim! Süpersiniz çok sağolun! Hem de çoook sağolun :) Darısı bekarların başına diyor, evli arkadaşlarıma da bir ömür boyu ağız tadı diliyorum canlar.
Ufacık bahsetmek istediğim bir diğer konu da şu WIP yazımdaki olaylar. Canım Minikkuş'um süper bir yorum getirmiş konuya da ben de hemen bilgilendireyim, yanlış anlaşılma olmasın dedim :) Efendim bahsettiğim haber öyle minnoş birşeyle ilgili değildi :) Aksine gaaayet büyük birşeydi :) Zaten neticeye de ulaştı bir tanesi, hemen anlatayım. Malum evimiz satıldı, biz de yeni ev arıyoruz. Mart sonuna kadar vaktimiz var bu evde oturmak için ama içimize sinen bir ev bulursak çıkacağız. Geçenlerde işte bizim emlakçı aradı ve bomba bir haber verdi bize; üst katımızdaki daire boşalıyormuş! Ben tabi hemen sayısalda 6 tutturmuşum gibi uçtum havalara! Yani nasıl uçmayayım, üst kat bu ya! Hem evimizin planını çok seviyoruz hem de apartmanımızı. Üst kata taşınmak benim için kaymaklı kadayıf yani, yeme de yanında yat. Hemen kontrat yapıcaz falan o moddayız. Çünkü emlakçı bizim evle aynı olduğunu söyledi, sadece mutfağı ankastre dedi. Eşyalarım yeni olmasına rağmen çok takmadım, nolcak ki kullanırım dedim. (Başkasının eşyasını kullanmayı hiç sevmiyorum da). Neyse işte yaa dedik biz yine de bi bakalım daireye falan. İyiki de demişiz! Evi 3+1 den 2+1'e çevirmişler ya! Emlakçıya kıl oldum, hani dedim aynısıydı? Ya işte metrekare olarak falan filan diye kem küm ediyor. Hani biz 2+1 bi daireye de geçeriz mesele o deil aslında, odaların orantısız büyütülüp küçültülmüş olması. Yani salonu devasayken diğer odayı düdük gibi bırakmışlar falan. Yani kısacası benim üst kat hayallerim suya düştü. Ama moralim bozuk değil. Çünkü emlakçıya çok sinirliyim! Hayır biz bi bakalım demesek kadın bize kontratı ittirecek afedersiniz yani. Zaten nefret ediyorum emlakçılardan. Valla kimse alınganlık yapmasın, sevmiyorum abi. Çok simsar oluyorlar.
Yani işte durum böyleyken böyle arkadaşlar. O iki olaydan birisi bu şekilde sonuçlandı. Diğeri için ise hala beklemedeyim. O da sonuçlansın size haber edicem ^_^
Asıl meseleye gelecek olursak; bugün günlük alışveriş sitelerini dolanma seansımda Bonvagon'da bu süper yastıklara rastladım. 4 Ekim Hayvanları Koruma Günü'nü de geçirmişiz ama olsun. Onlar hep kalbimizde di mi? Valla bak kedisini köpeğini dövene, kuşlarına ilgi göstermeyene, atlarına çılgınlar gibi vurup daha hızlı koş diye gaddarlık edene bir çarparım bide yer çarpar! Bu konuda çok hassasım sayın okuyucu, adeta bi Panter Emel'im. Sokakta öyle zalimini gördüm mü kavga ederim, başına musallat olurum. Aman diyim ha! Onlar melek, sesleri çıkmıyor diye hissetmiyorlar mı sanıyorsunuz vicdansızlar? Size karşı koymuyor diye koyamaz mı sanıyorsunuz? Bak asabım bozuldu yaa sabah sabah! Hayvanları sevelim olmaz mı? Onlar sevmek, bize arkadaşlık etmek, onlara arkadaşlığımızı vermek için varlar, eziyet etmek için değil. Lütfen bu konuda bilinçli olalım çok rica ediciim. Darıltmayın beni bak. Bu güzel yastıklardan da alın. Çok tatlılar valla bak.  Fiyatları 25 TL, 59 TL ve 69.50 TL şeklinde. Bendeki asabiyet şiddete dönüştü dönüşecek en iyisi lafı uzatmadan kapatayım da gidip bi çay may içeyim  yatıştırıcı. Öperim sizi kocaman. Hadi bay bay.

--------------------------------
Hello everyone! How are you all? I'm very tired. I just wanna be home and sleep right now. And the winter is coming :) So my mood will be like this till i get used to this weather. 
Remember my last WIP post? A friend of mine asked me if the news was something about a little cutie so i decided that i should make an explanation for misunderstandings :) Nope it's not! Actually it's something quite big. Our house was sold to someone else so we have to move out till the end of march. We're looking for a rental flat. And last week our real estate broker called us to give a great news! The flat above ours was going to be available within a few days! That was like a dream because we love our building and our house plan. So moving to upper floor would be awesome and easy. But when we checked the flat we saw that it wasn't that good. Because the landlord joined two rooms together as one, so we had one room less than our present home. It wasn't the problem, the case is that rooms are not very useful. I mean while one room is very verrry big, the other one is ridiculously small. So that was the news #1. It ended not as i wish but i'm glad with that. Now we have to look for another flat. Wish us luck ok?
What i have for you today is these awesome cushions i saw at an internet shopping site; Bonvagon. You know the 4th of October is World Animal Day. I'm in love with animals! All of them! I mean i love chickens, cats, dogs, birds, rabbits, horses.. Anything but insects :) And i'm really a big problem for who hurt and don't behave good to animals.. Please let's all be sensitive about this, ok?
I don't know if it this shopping site makes worldwide delivery but if it's not these cushions can be inspiration to you. Enjoy!













0 güzel yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM