DRESSING ROOMS

Şarkısı / Song for the Read

Arkadaşlar hello size! Napıyosunuz? Tabi tatil geldi keyfiniz gıcır di mi? Tembeller siziiii :) Beni soracak olursanız ben çoktaaaan kanatlandım uçuyorum, tam anlamıyla "tembelin önde gideni"yim :) Tatil neden bu kadar güzel bişey ya? İsviçreli bilimadamlarına bayram üstü araştıracak bi konu daha çıktı bak gördün mü. Ama şimdi biliyorum bu tatil şıp diye geçecek. O yüzden tatilde büyükbaş arkadaşlarımız gibi yayılmıycam, çok kararlıyım bu konuda. Erkenden kalkıcam, günümü öldürmiycem. Nazar etmeyin noolur, saati kurun 8'e sizin de olur bebişlerim.
Neyse.. Bu sabah baktım ki iki günde çıkarılıp atılmış, çıkarılıp atılmış ve benim yarattığım küçük dağlar olmuştu kıyafetlerim canikolar. Bi gün ipin ucunu kaçırırsam ikinci gün o kıyafetleri dolaba geri yerleştirmek sanki Baumgartner'ın kapsülünden yeryüzünü gördüğü kadar uzak geliyor bana, neden böyle bilmem. Az biraz (!) dağınıklık var galiba serde. Neyse işte, ya dedim hayat mı bu arkadaş! Bluzume uygun kolyemi, ayakkabıma uygun çantamı getiren, benim yarattığım dağları Ferhat misali delen, eriten bi Katya olmadıktan sonra hayat mı bu yaaağğğğ diye dert yandım yüce Yaradan'a. Sonra hemen bi su çarptım yüzüme de kendime geldim, yoksa kendisi bana bi çarpabilirdi, saçmalamaya gerek yoktu neticede. Tam evden çıkarken de gittim ütü odası olarak da kullandığım giyinme odamın kapısına kocaman bi öpücük kondurdum bi sarıldım kapıya uyyy diye. İçimden geldi ayol ne bakıyosunuz alla alla. Vallahi hayatımın genelinde Allahıma bin şükür şanslı olduğumu düşünürüm. Amaaa totale baktığımda en şanslı olduğum konulardan birisi giyinme dolabımın olması kankitolarım. Nasıl seviyorum bu giyinme dolabı, odası olayını var ya annn-la-ta-mammm! Ama bi yandan da yusuf yusufum, şimdi taşıncaz ya biz, yeni evde böyle bi dolap olmama olasılığı yüksek. Onun içindekileri nerelere nerelere tıkıştırırım orasını bilmiyorum işte. Ayhhh yine işin yoksa kalk evrene mesaj gönder nooolur yeni evde de bi giyinme odası olsun diye. Hayat çok zor yağğ! :) Gene çenem düştü. Şu güzelliklere bakalım da beraber düşsün olma mı? Öperim sizi datlular! Herkese iyi, eğlenceli, az baklavalı, bol sarmalı (bayramda baklava yerine sarma ikram eden kanatsız melekleri var bu dünyanın yaaa, Allah onlardan gani gani razı olsun dinimiz amin inşallah) bi bayram dilerim. Bay baaaayy!
------------------------------
Hello everyone! I'm very verrry happy because we have a holiday week ahead, starting from tomorrow! This is exactly what i need right now! But i know that this holiday can be easily killed by the cruel thing that we generally call "laziness"! Self promise: do not spend all the day sleeping and crawling in bed and etc.! 
This morning i woke up and the first thing that caught my eyes was the little mountain made of my clothes! I think this is not fair. I should have a maid in the house who brings me the right shoes for my purse, right necklace for my shirt and especially who can melt the dress mountain as soon as i make it. Then i splashed water to my face and came down to the earth, unfortunately :) Right on the way to work, i stopped by my dressing room and gave it a big kiss&hug on the door. Generally i feeli lucky in my life, but having a dressing room? This may be one of the best things that has happened to me :) I love it! On the other hand i'm feeling a little bit nervous since we have to move from this flat in five months (it's sold!). Our new house may not have a dressing room :( I should start praying for that :) Anyways, a great holiday is on the way, i'm very happy! I hope to make posts during the rest but i can't be sure. The lazy lady in me may capture me :) But i promise that i'll try to resist :) Have a nice day everyone and enjoy these beautiful dressing room ideas! Bye! 




























2 yorum:

  1. bayılıyorum böyle herşeyi apaçık ortada gösteren giyinme odalarına bebişim yaaa, bence bigün bizim de olur :P yani olmak zorunda artık. zira bu sabah erman isyan bayragını çekti:)))
    adamın 5-6 tane ayakkabısı var toplamda. ama vestiyer, dolaplar, kapı arkaları ve yatak altları benim ayakkaplarımla dolu, ben hala ne giycegimi bulamıyorum:P "bigün üşenmiycem bütün ayakkaplarını dizicem yanyana, saycam, giymediklerini de sen görmeden atcam" dedi ahaahahah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de ben deee! :)
      Ya bu adamların nedir çektiği bizden ya :) Bizim bisiklet ayakkabı dolaplarının birinin önünde duruyo hatırlıyosan, ben de kendi ayakkabılarımı diğer dolaba koydum, Gürol'unkileri de bisikletliye :) En son yavrum yazık isyan etti Erman gibi "eeh yani bi milyon tane ayakkabın var, benim topu topu 3 tane. Onu da binbir türlü engeln arkasına koymuşsun günahtır bana" diye :) Acıdım mı? Hayır tabi ki de :)
      Ben böyle giyinme odaları için duaya başladım, seni de katıyorum araya minikkuş :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM