FABRIC COVERED PIN BOARD

Yaa ben bişiy deniyim dedim ama zormuş canikolar. Bi fikir görmüştüm Laçin'in blogunda, onu video post ilen anlatayım didim ama heycan yaptım sanırsam biraz. Neyse değişiklik olsun :) Bu arada videoları birbiri arkasına ekleyecektim ama evdeki teknik aksaklıklardan dolayı laptopa aktarmak durumunda kaldım, bunda da movie maker yok. Başka şekilde ekleniyorsa da benim ondan haberim yok. O sebeple parça parça izleyeceksiniz artık napalım. Ben kalkmışım binbir zorluklan videolar çekmişim, güzel güzel şeyler yapmışım onu da parça parça izleyiverin artık canım incileriniz dökülmez hayret bişiy. Hadi bakalım bi izleyin de olmuş mu olmamış bi fikir söyleyin bana. Sadece yazayım mııı, arada böyle videolu olarak da anlatayım mı yaptığım şeyleri? Hee bide kretuar için kumaş keserken kullanıyorum demişim, o yanlış :) Hamur keserken kullanıyorum :) Bide çok ııı, eee demişim farkındayım, acemilik :)
--------------------------------------
Hello guys! I've tried something new but it's really hard. I made a video post. I made it in my language but i'm sure you understand the point :) And by the way, i had some technical issues at home so i couldn't make the videos into one. Sorry for that for now :) Watch it and tell me how you find the idea ok? Should i only write or is it helpful to see what's going on. Thank you and bye :)







Bu da bitmiş hali iştee :)
--------------------------------------
Voila! This is my new pin board :)



2 yorum:

  1. afferim sana kuzucuuuuk, sesini de anlatışını da severim senin:) negzel de çiçenkli olmuş pano, tam evde beslemelik <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) negzel de moral veriyosun sen canım minittuşum :) öperim bolcana :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM