INSTAGRAM DIARY 2

Şarkısı / Song for the Read

Anlık, ufacık paylaşımlar için instagram süper bi yöntem! Facebook kadar karmaşık değil, twitter kadar boş siyaset değil, biraz aklı bi karış havada kabul ediyorum ama beni çok mutlu ediyor bunu inkar edemem! Instagram hesabım için şöyle buyurabilirsiniz canlar :)
Herkese güzel bayramlar diliyorum. Mucx!
-------------------------------
Instagram is great for immediate and little sharings. It's not messy like facebook or is not political like twitter. I admit, it's a little bit a head in the clouds situation but i love it. I relax while looking at those beautiful images :)
For my instagram account, follow this way please :)



Geçenlerde yaptığım video posttan ufak bir kare :) Beğenmiş miydiniz sahi?
A sneak peak from the video post i made recently :) Did you like it?

Kaç sene önce yaptığım kanaviçe tablom. Geçenlerde dolapları karıştırırken karşıma çıktı nasıl sevindim :)
A cross stich work i made a few years ago. I found it while looking in the closet. I'm soo happy! :)
Yeni yaka iğnelerim :)
My new brooches :)
Avusturya'da kaldığım dönemden bir hatıra :)
A little self-gift that i bought when i lived in Austria.
Geçenlerde bahsettiğim güzel bir gelişmeyle ilgili çalışırkene.. Ama bişey çıkmadı ondan. Bi ara anlatırım :)
While i was working for the nice thing that i told you.. But nothing happened, i'll tell you :)
Baharatlıklarım. Ben yaptım ki! :)
My cruet set. I made them! :)
Yeni teneke kutum! Nasıl tatlı bişiysin sen ya!
My new tinbox! How sweet, isn't it?
Ankara'ya kış geldi demiştim di mi? :) Güzel bir pazar keyfinden..
I told you, winter is coming! :) A moment from a sunday morning..
Ve o pazardan kahvaltı hazırlığı..
And the breakfast preparation from that sunday morning..
Magnet oldu bu minnoşlar :)
My new magnets :)
Bi işler üzerindeyim sanki :)
I'm onto something :)
Güzel bir fikir..
A nice idea..
Bir türlü üremeyen cupcake panomdan ufak bir kare. Bu tatilde bitirebilsem benden mesudu olmaz!
A view from my cupcake cross stich pattern that doesn't grow.. I hope to finish it during this holiday!
Benim güzel dikiş kutum. Kumaşlarımı koyuyorum içine. Yine ben yaptım :)
My beautiful sewing box. I keep my fabric in it. Handmade by me :)
Bi süredir ayrı düştüğüm dikiş makinam ve iğnedenliğim.. Şuradan hatırlayabilirsiniz nasıl yaptığımı..
My beloved sewing machine and pincushion which i can't meet these days.. Do you remember how i made it? 

İşte böyleee.. Umarım keyif veya ilham almışsınızdır. Görüşmek üzereee!
------------------
That's all for now! I hope you liked them or got some inspiration. See you!

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM