JAR COVERS

Şarkısı / Song for the Read

Mutfağımı çok sevdiğim doğrudur. Kocacığımın benim mutfağı sevmemi, benim mutfağı sevdiğimden daha çok sevdiği daha doğrudur. Onun "güzel koku" tarifi eşinin bilmem ne kadar TL vererek almış olduğu, kullanmaya kıyamadığı Fransız parfümü değil, kabartma tozu, vanilya, un, yumurta, şeker, süt karışımını kâfi süre çırpıp kâfi süre fırında pişirerek çıkardığı kokudur. Bu sebeple yukarıdaki cümleye tekrar dönersek; kısaca; benim yerim mutfağımdır evde. Gerçi bir zamandır öyle çok döktüremiyorum kek börek falan ama sonbaharın gelmesiyle birlikte can simitlerimizi yün kazaklarımızın altına gömmeye hazır ve nazır, uzun kış akşamlarında yapacağımız çay-kek sefalarını dört gözle beklemekteyiz.
Zaten evvel ezel mutfak insanıydım ama artık daha da bir özeniyorum tabi. Nerde şirin bişey görsem "ayy bu benim olsun" moduna giriyorum olay mutfak oldu mu. İşte bu şirin kavanoz kapakları da onlardan. Hemen yapmam lazım, eksik kalmayayım. Siz de yapın ayol, ne kadaan basit baksanıza. "Hiiiiç uğraşamam" diyenler için English Home'da 6'lı paketinin 8.45 TL'ye satıldığını da bildirir kaçarım! Öperim canikolar!
-------------------------------------------
Yes; i love my kitchen. And yes; my hubby loves the idea of my love for my kitchen way more than my love for my kitchen. His definition for "sweet scent" is not his wife's expensive French fragrance, it's the baking smell of flour, eggs, sugar, vanilla and baking powder mixture. So long story short; my spot at our home is our kitchen. Actually these days i can't bake a lot but since the autumn is here and we're ready for the winter; we've started dreaming of tea&cake menu for long winter nights. 
I've always been a kitchen person but now i'm much more interested. Whenever i see something cute i just wanna have it in my kitchen. And these cute jam jar covers are on of the must-have objects for my spot! I should make some! You can do it too! Have some inspiration! See ya!






Not: Çok severek okuduğum Joanna'nın blogundan aldığım gazla ve "hımmm evet ne kadar mantıklı, ne kadar doğru" şeklinde düşüncelerimle bu haftayı televizyonsuz geçirmeye karar verdim dostlar. Muhteşem Tüleyman'ı bile izlemiycem, çok azimliyim. Bir sürü şey yapmayı düşünüyorum. Valla bence siz de izlemeyin. Hadi kaçtım.
-------------------------------------------
P.S: I've decided to have a no-TV week guys! Dear Joanna gave me this idea. So i'm planning to do a lot of stuff this week. These covers may be one of them. Come, join us! I'm sure we'll love it!

2 yorum:

  1. English Home da hiç rastlamadım bir dahaki gidişimde bakacağım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mağazalarında da görmüştüm ama beyaz dantel gibiydi. Bide internet sitelerinde de satılıyor ;)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM