A SNEAK PEAK FROM WHAT I'M ONTO

Şarkısı / Song for the Read

O kadar bitkinim ki şu grip yüzünden. Dün işe gelemedim, evde yattım bütün gün. Açıkçası o yatışın arkasından bugün şu anki halimden daha iyi olacağımı ummuştum, o yüzden geldim işte. Ama hala her yerim ağrıyor. Hoff..
Dün evde yatarken tek yapabildiğim şey bir süredir aklımda olan projemin çalışmalarından bir kare paylaşmak oldu instagram hesabımdan.Çok güzel tepkiler aldım. O yüzden bugün de burdan paylaşmak istedim. Aslında niyetim herşeyini bitirip pat diye karşınıza çıkarmaktı ama ben böyleyim işte, içimde tutamıyorum. Bakalım ne düşüneceksiniz :) Fotoğraflar çok iyi değil, ipad kamerasıyla.
---------------
I can't tell how exhausted i'm right now guys. Yesterday i couldn't get out of bed and come to work. I spent all day sleeping. Frankly i was hoping to be better than i am right now, after all those hours of sleep. But nah, i'm all like yesterday. This flu's killing me. 
Between my sleeps and wake ups all i could do was post a shot at my instagram account of what i'm onto right now and got really good feedbacks. Actually i was thinking of finishing it and showing it all done, but that's who i am, i can't keep it inside! I'm waiting for your ideas and comments :) i know photos aren't very good, they were taken with ipad camera. Sorry!


Eveet bu beybi çok yakında değişik kıyafetleriyle tükkanımda olacak ^.^ Birkaç tane örnek yapıp tanıtmayı düşünüyordum ama bunu bitirince dayanamadım :) İlk satış yerim blogum olacak. Daha doğrusu aynı blog ismimin sonuna bir shop eklediğim satış blogum Craft and Decorate Shop'da olacak. Buraya anasayfaya da bu bloga giden bir icon koyacağım zaten. Herşey bi bitsin de. Daha sonrasında Etsy ve Ebay'de de tükkanlar açmayı düşünüyorum. Hepsi sırayla, bakalım.. Çok güzel planlarım var kafamda, hayaller dünyasına daldım bile :) Ama beni canlı tutan ve ileriye götüren her zaman hayallerim ve bu hayallerimi gerçekleştirmek için çalışmam olmuştur. O yüzden ne kadar uçuk olurlarsa olsunlar hayallerimi seviyorum :)
İşte böyle bugünlük benden bu kadar arkadaşlar. Fikirlerinize, önerilerinize her zaman açığım biliyorsunuz. Öte yandan sizlerin de hayallerini duymak isterim. Paylaşsanıza :) Kocaman sevgiler, aman diyim kendinize dikkat edin hasta olmayın, hava berbat! Bye <3
---------------
Yess! This cute baby is what i'm onto :) How's she? She'll be at my shop soon, with her new friends, if i can finish them quickly :) My first shop will be my blog. Actually not this blog, another one: Craft and Decorate Shop  I only added "shop" to my first blog name, that'll be easy to keep in mind. Of course i'll add an icon linking to that page, when i make all the dolls. Afterwards i'm planning to sell them on Etsy and Ebay but they're on hold right now. Let me go correctly here at the blog first and then i'll think about other ways. Although i've already started big dreams, i'm taking everything slow. I love to dream no matter how big or funny they are. Because what make me strong and move forward are my dreams :)
That's it. I'm always open to your ideas and comments, you know that. And what about your dreams? Why don't you share them with me? I'm looking forward to hearing! :) 
Love & big hugs to all! Take care yourselves, winter's coming and the flu is on the way, remember! See ya, bye! 

 

7 yorum:

  1. eneeee negzel bi gadın bebekmiş bu ❤ sevdi, beyendi ben:) ellerine fikrine emegine saglık şekerparem, çok güzel fikirmiş;)
    hadi heycanla bekliyoruz devamını da ^.^
    kendine de tikkat et bizi düşüncegine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sensin güzel <3 Bu desteklerin için çok teşekkür ediyorum minikkuş. Ben de seni çok sevdi, beyendi :)

      Sil
  2. Yerim o bebeği!! :) Ben nasıl yaptığını merak etme halindeyim, fotoğraftan anlayamadım malzemeyi ama nasıl şirin, güzel bişi bu!! Hemen yap çeşit çeşit biz de evimize koyalım lütfen..
    Benim hayallerime gelince, az çok biliyorsun zaten.. Elime ne geçerse dikeyim, yeni şeyler öğreneyim, fotoğraf çekeyim vs vs.. Bir adet dikiş makinasını artık doğum günü hediyesi olur, yılbaşı hediyesi olur, hadi onlar olmadı yıldönümü hediyesi olur bizim bey'den bekliyorum!! :) Fotoğraf makinesi için şımarıklık yapmayacağım artık 5 tane var!
    Ama bütün bunların haricinde bir dileğim var.. Ne zamandır istediğim.. Bugün bir gelişme oldu, olursa çok sevineceğim (hayırlısı ise tabi) o yüzden bugün, yarın, sonraki gün falan evrene enerji olur, dua olur bir el atsan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^_^ Bez bebek bu, işallah en kısa zamanda devamı gelicek Sedoş :)
      Dikiş makinası için bütün enerjimi yolluyorum o zaman evrene :) Hatta sana Singer'in en basit modelini önerebilirim, bende o var. Çok da memnunum.
      Diğer mevzu da işallah senin için nasıl hayırlıysa öyle neticelenir kuşum. Tüm enerjiler senin içiiin :)

      Sil
  3. Sedamm! Bu ne güzel, ne şirin bi bebek yaaa! Enemmm bayıldım hatunaa!! Hemencik seri üretime geç, bisssürü bissürü dik,yap, koy hemen satışa. Sabırsızlanıyorum. Biri muhakkak benimle olmalı, çabuk ol! :)
    Marifetli hatun! Cok beğendim. Seni de cok seviyorum!
    Not: hangi modeliymiş o Singer'in? İyi mi hakikaten? Becerebilir miyim ben?
    Yok korkma bebek dikmem ben, maksimum önlük olur, yastık neyim olur, öyle yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahaha deli kız! Dik bebişim ne demek, benim tekelimde mi bu :) Benim makinam Singer 1409 Promise modeli. BEn sıfır dikiş bilgisiyle aldım bu makinayı o yüzden benim şu anki her ihtiyacımı karşılıyor fazlasıyla. Emin ol ki sen de yaparsın. Zaten satın aldğın yerde sana ufak ufak bissürü şey gösteriyorlar. Bak diğer modelleri ve fiyatlarını şurdan görebilirsin: http://www.singer.com.tr/Images/FiyatListesi_2012_10.jpg

      Sil
  4. ok süper oldu bu. :) Baktım fiyat listesi çok da ölümcül değilmiş. Ama önce sırada rowenta slience var ;) sonra senin de ulvi yardımlarınla bi Singer'im olur belki bi gün benim de:)
    Öptümmmmmmm ki çoooook!

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM