#gununfotografi11

Şarkısı / Song for the Read

Günün fotoğrafı etkinliğinde instagram hesabımdan paylaştığım ilk 6 günüm :)
----------------
Here's my first 6 days that i shared on my instagram account for the Photo of the Day event :)


1-Yuvarlak: benim icin #tinbox madness :)
1- Round shape: for me it's #tinbox madness :)

2- Kırmızı: red bus is always a good idea!
2- Red: red bus is always a good idea!
3- Puantiye: Mümkünse her renginden! :)
3- Polka dot: one from each colour please :)
4- Yediğin: Yımırtalı ekmeeeekk!
4- What're you eating?: bread fried with beaten eggs on!
5- Hayvan: bu kelimeyi kullanmayi sevmiyorum, o benim canim! <3
5- Animal: i don't like to use this word. He's my love! <3 
6- Kilit: gizli guzellik formullerim var benim :))
6- Lock: i have secret beauty formulas :))

Ben çok keyif alarak devam ediyorum! Tavsiye ederim! İstediğiniz zaman katılabilirsiniz, ayın ortası, sonu farketmez :) Diğer fotoğraflara şurdan bakabilirsiniz: #gununfotografi11 on instagram - #gununfotografi11 on twitter
----------------
I enjoy it very much! COme on join us! You can dive in anytime you want! It doesn't matter if it's the end of the month or the middle! You can see the rest of the photos here:  #gununfotografi11 on instagram - #gununfotografi11 on twitter

0 güzel yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM