#gununfotografi11

Şarkısı / Song for the Read

Arkadaşlar şu anda Roseberryciğimin şu pisisi gibiyim.
Right now i'm all like this cutie from Roseberry's camera.
Sesim Maamut abi gibi, kaşım gözüm salya sümük bi şekilde, her kıpırdayışım 10 bin fil gücünde beni eziyor. O sebeple muhabbeti çok uzatamadan bu haftanın fotoğraflarını paylaşıp klima karşısında mayışmaya ve yapabildiğim kadar iş yapmaya gidiyorum. Arada beni dürtün de uyumuşsam uyanıyım olur mu? Öpmiyim şmdi size de bulaşır, hadi el salladım ben de. Bay bayy
-----------
I've got flu. I'm terribly exhausted right now. So long story short here are this week's photos. I'm off to work guys. I hope i can manage to work, because deep in my mind i'm thinking of taking a good sleep in my chair. Bye

13- Yansıma
13- Reflection
14- Kıyafetimden bir parça
14- A piece from my clothes
15-Hava nasıl? Fotoğraf çekemedim de :) Çiftliğimden bir kare koydum :)
15- How's the weather? 
16- Çantanda: Güzel şeyler not ettiğim defterim vardı
16- In my bag: There was my lovely notebook
17- İçecek: Uzun uzun yolları aşmş gelmiş ben de aldım başımın tacı yaptım :)
17- Drink
18- Turuncu: Hasta olacağımı anlayınca mandalinaya sarıldım ama nafile..
18- Orange: When i understood that flu was on the way i ate mandarin but it didn't help..
Allahıım çok yoruldum yaaağğğ. Ben gidiyom. Hofff saat daha 10 bile olmamış, nası bitçek bugün..
I'm off guys! It's not even 10 a.m. how will today be over. I'm already exhausted.. 

 

5 yorum:

  1. geçmiş olsun bebişkom, ben sana demedimmi sedoşuma iyi bak diye, onu el üstünde tut diye hı?
    hadi şimdi sıcacık yorganın altına gir, terle terleyebildigin kadar, at hastalıgı üstünden, sonra da sıcak bi duş al kendine gel emi:) tabi bu söylediklerimi şu an ofisteysen okumamış gibi de yapabilirsin :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVet ofisteyim hoofff.. Akşama yapmayı düşünüyorum ama bunları. Artık nazımı çekecek bey, yapçak bişiy yok :) Sağol kuşum :*

      Sil
  2. Bebeğim geçmiş olsun hasta olma sen yaa. Fotograflarının guzelliğine bittim ama. O ayacıklarını yerim :)) Defterini ayrıca yerim. Baslarım hastalıgına, miss gibi öperim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım. Bu ara günün fotoğrafını ihmal ettim biraz. Ama arayı kapatıciim söz :) Mucx!

      Sil
    2. Hiiiiiiiiiiiiiiiiç problem diiil. Varlıgın yeter :) Muck!!!

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM