MODERN LIVINGROOMS

Şarkısı / Song for the Read

Ay en son şu yazımda, en kısa zamanda yeni bir episode ilen görüşmek üzere demişim, deyiş o deyiş. Kusura kalmayın benim canım Picassocu okuyucularım. Siz ne anlıyonuz şu modern dekorasyondan bilmiyorum, bana da anlatmıyosunuz ama ben sizin de gönlünüzü yapmaya çalışıyorum bak görüyosunuz di mi. Ayy kıyamam ya yaparım nolcak ki elime mi yapışır.
Evet Seda in Modernland serimizin Episode-2'si modern oturma odaları. Bak bu güzel olabilir valla. Hele böyle kış günlerinde mümkünse bi gökdelende, rezidansta falan oturucaksın, açıcaksın perdeleri, eneeem ışıl ışıl şehre karşı modern oturma odanda şarabını yudumlayacaksın, böyle kocamaaan evin içinde cıngıl cıngıl Mozart çalacak falan, Allahııım nassıl modernim yareppiiim. Ooiiyy iyi geldi bu dur dur.
Aynen şöyle bişiy bahsettiğim:
--------------------------
Hello! Last time i wrote about modern decoration i said "see you soon" and it was one month ago! Sorry for that :) But you know i'm not very much into modern deco styles. So i'm having difficulty on thinking about it. But my lovely readers deserve the best. So i'm gonna try to do my best ^_^
Here's the 2nd Episode of Seda in Modernland Series. I'm gonna start dreaming about a modern house with a penthouse apartment with glass walls and a spectacular view. Just like these:
 
Nasıl? Güzel görünüyo di mi? :) Sonraaa şöyle birleşen duvar ve tavan kaplamaları yapmak isterdim sanırım:
--------------------------
They look nice, don't they? :) I guess then i would like to have wall and ceiling covering joining like these:
Mobilya olarak hafif retro bi hava olsun isterdim. Hafif ama. Hani 60'ların falan belli bir tarzı var ya, onun gibi.
--------------------------
For the furniture i think i would like to have a retro image. Just a little bit, like in the 60s.
Bu modern - retro karışımı görünüme en iyi ne gider? Şömine tabiisi ^_^
--------------------------
A fireplace would be magnificent company for this modern - retro mix look ^_^
Aydınlatma olarak kesinlikle loş ışık lazım bu mekana. Zaten şöminenin ateşi bi yandan, şehrin ışıkları bi yandan, içtiğim şarabın vereceği göz kamaşması bi yandan, 100 wattlık ampul olmaz tavanda. Kenardan kenardan yansın bişiyler işte. Veya böyle tavandan akaaaarrr gibi duran naif bi aydınlatma. Ama hafif yancak.
--------------------------
Lighting must be soft. There'll be fireplace and the city lights, they will give enough light. And also there's wine, making my eyes see blurry :) So there shouldn't be a strong light coming right into my eyes! Some side lamps or a soft lighting at the ceiling will be enough.
Her akşam şömine-şarap takılamayacağım, arada kitap neyim okumak isteyeceğim pek tabii ki. O sebeple şöyle güzeel güzel kitaplarımı koyacağım sergileyeceğim bir kitaplık yaptırırdım:
-------------------------- 
Of course i wouldn't spend every night with wine by the fireplace. I like reading too :) So i would have a library like these:
Kitaplık fikirlerimden anlayacağınız üzere evim dublex olurdu ^_^
-------------------------- 
As you can see from the library ideas, my house would be a lovely duplex one ^_^
Halı olaraktan renkli desenli bişiyler isterdim. Çarpıcı renkleri olan bi halı hem modern hem de retro detayları olan bi ev için bence biçilmiş kaftan!
--------------------------
I would have a rug with strong colours and patterns. This kinda rug is one of the most suitable things for a modern and a retro house i think.
Bak sehpa olarak çok güzel fikirlerim var. Gider tasarımcısına yaptırırdım sehpamı arkadaş. Değişik bişiyler olsun isterdim.
--------------------------
I would like to have a different and original idea for the coffee table. Probably i would have it designed by a professional.
Canlar çok isterdim ki perde için de sizlere egzantrik bişiyler sunayım. Ama ı ıh. Perdelerim yine sade olurdu. Hadi sizin güzel hatrınıza kahveli falan da olsun tamam yaa.
--------------------------
Honey, i would like to say that "my curtains would be very original!" but sorry  i can't say that. They would be simple again. I can make one exception; they can be brown.

Çok da fena olmadı be. Yaşanır yani bu evde de :)) Şaka be şaka. Tabiisi zevkler ve renkler tartışılmaz. Meselam hergesin hayatına gimse garışamaz. Ben şu şakkill severim sen bu şakkill seversin (bu ne ya diyenler için bknz: bu neyin kafası stayla). Umarım seçimlerim bu tarzı benimsemiş natürmortçu arkadaşlar için biraz fikir içeriyordur. Sizin de söyleyecekleriniz varsa buyrun, o öyle olmaz böyle olur diyin falan. Maksat muhabbet. Ooolldu o zaman, görüşürüz cınıııım. Öptüm.
--------------------------
Though i'm not the modern decoration type, i still loved this look. I hope this post was helpful for who like this style. If you have anything to add i would gladly listen :) Thanks for stopping by. Hope to see you soon (literally soon ^_^ ). Bye!





9 yorum:

  1. resmen senin şu postlara baktıkca evimden tiksinti geliyo bana:) zaten koltuklarım uzun zamandır (evlendikten sonra 2. aydan beri:P) hoşnut degilim, bide bunları koymuşsun tam olmuş. şeytan diyo git 13. kattan aşşa at, sonra country counrty döşe evi :) ocagıma incir agacı dikmenin eşigindesin seda insanı, durduk yerde zarara sokma beni, daha az paylaşım istiyorum bu tip konularda:P
    dikişi neyin paylaş, onlar masrafsız oluyo ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız hangimiz bi penthouseda oturuyoz allasen? Sen gene iyisin bak 13.kat, biz napalım 2 de takılıyoz :) Raat ol, sakiin :)

      Sil
  2. Of ya hepsi çok güzel. Ancak hayal etmesi bile güzel. 5 dk da olsa içinde hayal ettim kendimi ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şu anda ancak hayal ediyoruz :) inşallah bi gün herşeyiyle istediğin gibi bi evin olur :)

      Sil
  3. Şimdi ben o kocaman kitaplıkları, renkli halıları, bir de kütük sehpaları alayım.. Ay dur o kocaman camlı evi de alayım yanında :)) Gerisini bağışlıyorum.. Çok bir düzenli, ne bileyim biraz soğuk, mağazadan aldım eve koydum gibi geliyor bana da bu tarz. Ruhu yok gibi.. Ben bi köşeye kendi boyadığım sehpamı koyayım, bi köşeye 50 yıllık dolabı kırmızı yapıp yerleştireyim, yastıklar rengarenk, pek uyumsuz salınsın köşe koltukta, yerlerde oyuncak arabalar, bi yerde kaktüsler, diğer köşede yerde kitaplar.. Ay yazarken bi an çok dağınığım gibi geldi bee sedoş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) şekerim benim de başım pek hoş değil bu tarzla ama sevenleri için kendimce bişiyler katarak fikir oluşturmaya çalıştım. Ben de çiçekli koltuklarım, kanaviçe tablolarımla mutluyum yoksam :)) dağınıklık bazen güzel oluyo boşverrr :)

      Sil
  4. Off off kahverengi mobilya yok kalabalık eşya grubu yok ferahlık, doğa, modernizm herşey birarada görebilecekmiyiz acaba ama sen bize en azında en güzelleriyle bir kombin oluşturmuşsun teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrene enerji yollayalım belki yer :))

      Sil
    2. Hiç belli olmaz sen enerji yolla canım benim inanırım böyle şeylere çünkü bazen pozitif düşünmek bile yetebiliyor insana..

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM