WINTER IS COMING

Şarkısı / Song for the Read

Evet canikolar. Yine bir kısırdöngü, yine bir kış, yine bir soğuk, yine bir yağmur! Yani kış geliyor. Hatta Amerika'ya gelmiş bile! New York'a kar yağmış diyollaa! Bi arkadaş fotoğraf eklemiş de apıştım kaldım. Meteoroloji de 4 derece falan diyor New York için. Hayır bize ne tabi yani de şaşırdım işte ne biliyim öyle paylaştım.
Madem kış geliyo, madem evlere kapandık yapçak iş lazım di mi cicişler? Alın size bissürü fikir, tepe tepe yapın. Eliniz değmişken birer tane de bana yapın olur mu? İsteyenin bi yüzü vermeyenin iki yüzü kara mıydı neydi, ondan işte.

-----------------------
Hello! Again it's winter! It's cold! It's raining.. So winter is coming, on the way! In fact i've seen a photo that i friend living in NY shared. It's snowing in New York! Wow! At this time of the year? Man, this is gonna be a hard winter! When i had a look at the weather forecast it says 4 celcius degrees in America. Wish you luck guys! We're still enjoying 7-8 degrees woot! :)
Anyways, if we're trapped at home and need ideas about winter to craft, here i've got some! And i'm gonna gladly share them with you! Only if you make me some too :)



Pencere önüne kartonlardan şöyle kardan adamlar yapsanıza, çogseller ^_^
Try making snowmen like these with some cardboard.
Aman diyim, çaydanlıkları sıcak tutalım!
Always keep the tea warm!
Yastık delisiyseniz böyle bişiyler de yapabilirsiniz.
If you're into cushions, you can make some like these.
Çocukluğumuzun elişi dersleri gibi. Ama çok şirin değiller mi yauw?
Aren't they just cute?
Yılbaşında falan vereceğiniz hediyelere öyle sadece değiştirme kartı eklemeyin! Az biraz ince olun da şöyle etiket yapın!
Make gift tags for christmas gifts!

Eneeem herşeyin de güçüğü güzel oluyo dee mi?
Cute little pine trees!
Bu da öyle değişik bi çalışma, tam olarak ne işe yarar bilemedim. Süs olsun işte maksat.
I don't know what you can do with these. I guess they're for decoration.
Pek de güzel olur bunlar yaa! Sadece kışlık değil, her mevsimlik yapılabilir kanımca.
I loved this idea! Not only for winter but for every time of the year, we can use them!
Kışın en büyük aktivitelerinden birisi çayını battaniyeni alıp kitap okumaktır arkadaş. Bu da o kitaba bi yaraşırrr kiiii yeme de yanında yat yani o derece!
What i enjoy most in winter is having a cup of tea and my book! And this bookmark is just for me! :)
Yastık sevenlere bi dene daha. Biyyruuun!
Again for cushion lovers!
Eloğlu yapıyor hacı! Adamlar yaka iğnesi yapmış! Sen de boş durma yap işte!
A felt brooch with a snowman! Anything cuter?
Soğuk kış akşamlarında kankalık seviyemizi arttırdığımız sıcak su torbaları! Allahım kim bulduysa sen ondan razı ol vallahi de billlahi de süpaneke amin
Very useful for cold winter nights! And adding some initial on it will keep your hot water bag from being stolen! :)
Uzun kış akşamlarında hayaller kurmak, Allahım plan yapmalara doyamamak da çok başvurduğumuz bi yol. Bence bu anlar için süper bi fikir bir organizer yapmak!
Making an organizer for long winter nights that we spend dreaming and makin plans is such a great idea! Do it!
Ehehehe bunları ben yaptım ki :) Mutfağımdaki baharatlıklarım! Merry and Bright!
I made these! They're for keeping the spices! Merry and Bright!
Çay bardaklarınız için altlıklar yapın. Bize gelirken de getirin olur mu :) Masaya, sehpaya çay damlayınca ben çok kıl oluyorum da :)
Fabric coasters are very easy to make and great for tea nights!

Hadi ben kaçtım. Bu şarkıyı da çok seviyom. Bu da kendimlen ilgili gereksiz bi bilgiydi, bunu da tepe tepe kullanabilirsiniz. Bay baayy.
-----------------------
Enjoy! I'm off!

10 yorum:

  1. Hepsi gercekten harika gözüküyor. Ancak nerde bende bunları yapabilecek maharet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartlar çok basit yaa onları yapp :D

      Sil
  2. etamin işleme kitap ayracına bayıldım.:)

    YanıtlaSil
  3. Şimdi, o keçe dikilmiş yastıklara el atıcam, düz renk yastık kılıfı bulmaya çalışıyorum. En kısa zamanda o şirin kardan adamlı broşu da yapmayı deneyeceğim, bir sana bir bana. Bardak altığına bugün el attım zaten :) Tamam mı, oldu mu? :)

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel seyler bunlaarr 😍😊

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ;
    Bloğundan yeni haberdar oldum.Çok hoş gerçekten de... Ben de ufak tefek işlemeler yapmak istiyorum.Özencik oldum sayende :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindim ^_^ paylaşım karşılıklı olduğunda güzel zaten <3

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM