DIY CANDLE HOLDERS

Şarkısı / Song for the Read

İşte bana bunlarla gelin yaa. Orjinal fikirleri nasıl seviyorum belli değil! Yapması kolay, kısa ve maliyetsiz olanlarını daha da bi seviyorum. Siz?
------------------
Look at these creative ideas! I really love this kind of ideas; easy to do, requires little time and costs almost nothing. What about you? Did you like them?





















Herkese süpper bi haftasonu diliyorum. Pazartesi görüşürüz. İnşallah yani umarım tembellik etmem :)
I wish you all a great weekend! See you on monday! Bye!

8 yorum:

  1. elmalı ve tarçın çubuklu olanı çok sevdim..

    YanıtlaSil
  2. lavantalı olana bayıldımmmmm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum lavantayı o yüzden bayıldım ben de <3

      Sil
  3. paylaştığın için teşekkürler. bazılarını hemen deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğradığın için ben teşekkür ederim, yapınca haber ver de görelim olmaz mı?

      Sil
  4. Ne güzeller. Bu yılbaşı ben de yapsam birşeyler. Ters çevrilmiş kadehler çok güzel mesela :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam yılbaşı masası için onlar!! Yap yap bizimle de paylaş ama tamam mı :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM