DOILY PROJECTS

Şarkısı / Song for the Read

Dükkanı açınca buraları boşlayacağımı düşünmemiştiniz di mi canikolar? Blogum her daim önce gelir yani ayıpsınız, bende öyle yamuklar olmaz. Şu ara sadece tükkanım hakkında konuşmak, neler yapabilirim diye kafa yormak istiyor olabilirim ama icabında bunu da çaktırmam yani :) Ama ilk siparişlerimi aldım, aşırı mutluyum! ^_^
Neyse. Aaa bu arada size ofisteki yeni arkadaşımdan bahsettim mi ben ya? Eveeet artık odamda iki kişiyiz; ben ve minnoş balığım Muhterem. Kendisi Beta denen bi cinsmiş. Şöyle bişiy, bu fotoğrafı ben çekmedim bu arada, internetten buldum.
--------------
You didn't think that i wouldn't come to my blog again when i opened my shop, right? Of course my blog is always number one for me! I may be dying to talk about my shop, how to make it better, finding new ideas etc but i won't make it a big fuzz :) I received my first orders and i'm dying to make and send them! ^_^
Anyways. OMG i haven't tell you about my new roommate at the office right? Sorry guys! Yes now we're two at my room! This is my company :) He's a Beta fish. Btw this photo isn't his, i found it from the internet. 

Kendisi biraz cinsmiş, yanına bi balık konunca yiyomuş onu falan dediler. Madem öyle yalnızlığa mahkumsun Muhterem dedim. Öyle takılıyo kendi kendine. Bugün deneysel bi çalışma yaptım Muhtiyle. Parmağımı fanusa yapıştırdım, geldi geldi böyle nası bakıyo parmağıma manyak. Sonra yavaş yavaş hareket ettirdim, öyle bütün fanusun çevresini dolandı saftirik :) Sabah sporu niyetine artık. Yani öyle işte kankamla takılıyoz.
Efendim sebeb-i yazımıza gelirsek, yaratıcı insanların yapmayacağı şey yok diyerekten gireyim konuya. Dantel insanı hiç olmadım, dolayısıyla çeyizimde de annemin zorla koyduğu bikaç bişey, bide kayınvalidemin hediye ettiği şeyler dışında hiç bişeyim yok dantel namına. Olanlar da sandık bekliyor. Du. Taa ki ben bu fikirleri görene kadar. Allaam yareppim ya nası da güzeller baksanıza. Ay gidelim de biraz ilham alalım, bende hiç kalmamış. Hadi bay bayın!
--------------
Actually he's kinda weird. I heard that if you put another fish, similar to his size, he eats it! What the heck!? This guy's a killer!  But i think i like him :) Yesterday i made an experiement. I put my forefinger on this bowl and he slowly approached and approached and at some point he stopped and stared at my finger for quite a time. Then i moved my finger, still on the bowl, he followed me :) We made a small bowl tour with my buddy! :) He's a nice friend and won't leave me walk alone :p I'll give you more information about my experiments with my new friend.
Anyways, let's get to the point. To tell the truth i'm not a doily person. I might even hate 'em. I should say "i used to hate 'em". Until i saw these beautiful ideas, i didn't know doily can look so good! Some people are very creative!! Come on, let's get some inspiration guys!












10 yorum:

  1. çok sevdim ben bu muhterimi :) diğerlerini yemesi ilginçmiş ama onu da böyle kabullenmek gerek demekki:) dantel fikirleri için de teşekkürler..çok güzel işler çıkar buradan...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden çok güzel şeyler bekliyorum vallahi bu dantel projeleriyle ilgili :) muhteremciğim de tam bir sayko killırmış meğersem :(

      Sil
  2. dantellerin en güzel halleri......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek halleri :)

      Sil
  3. betaaaa^^ çok seviyorum onu, aynı bu renkten benim de vardı, aslında bir balığa göre uzun yaşadı ama şu an yaşamıyor, yanına balık koyunca yemez ama kavga ederlermiş, kendi başına yaşar, çoz az yemek yer çok az hareket eder, baloncuk yapar bol bol(tabii erkekse), çok tatlılar dimi^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o zaman benimki erkek çünkü o baloncuklardan yapıyo :)) ben de hava mı alamıyo diyodum :))

      Sil
  4. Ahh annemi dinlemeli ve dabtellerimi evime getirmeliydim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bişey için geç değil :) hem ne güzel fotoğraflar görürdük sizden ne güzel olurdu ^_^

      Sil
  5. Aman Allahım ne güzel şeyler!:)
    herşeyi çok beğendim ve hemen takibe aldım artık blogunu:)

    http://prettyinpinkbride.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM