FABRIC HOUSES

Şarkısı / Song for the Read

Ohoooo taa çarşambadan beri yazmıyomuşum hiç söylemiyonuz ya aşkolun. Vallahi bak şu an farkediyorum. Nasıl geçti ya çarşambadan beri günler? Kısmi bilinçkaybı yaşıyo olabilirim şu an, doktoru neyim arayın.
Fiyuuuuvv! Vallahi sorry şekerler, bi daha olmaz ^_^
Yaa çarşambadan beri tek yaptığım aksiyon cumartesi iş çıkışı Bursa'ya gitmek ve valide sultanımı kapıp Ankara'ya getirmek oldu. Hani başka da bişiy gelmiyo aklıma naptım kaç gündür diyince. Az biraz dinlendim, sağdan kalktım sola yattım, soldan kalktım sağa yattım falan olağan şeyler yani. Evet bi ayrıntı tikkatinizi cezbetmiş olabilir, annem geldi :) Malum ben çok annesinin kuzusu bi insanım. Bundan da çok mutluyum yani. Çünkü biz aneyimle hakkaten arkadaş gibiyiz. Birlikte olmaktan süper keyif alıyoruz, eğleniyoruz falan. Baktım kocim bu hafta gomple yokum dedi iş için, ahhaaa dedim anamı da alıp geleyim ben. Cumartesi beraber gittik eşimle, biz geri Ankara'ya gelirken o da Bandırma'ya geçti falan filan. Bu hafta çogzel olacak şimdiden söyliyim :) Bi miktar gene uzak kalabilirim belki blogumdan siz beni dürtün olur mu canlarım?
Neyse hayatımla ilgili gereksiz bilgileri verdikten sonra gördüğüm, bayıldığım bi fikri size de gösteriyim dedim. Baksanıza negzel de kumaştan evler yapmışlar yaa. Çok şirin olmamış mı? Home is where the heart is derler ecnebiler bildin mi onu? İşte tam öyle yani. Bu evler benim kalbimi çaldı. Yapılacaklar listemin 587654134568465.sırasına yazdım kendilerini. Sizlerden yapan olursa fotoğraf neyim yollayın da belki gaza gelir veya utanır da yaparım ben de :) İşte böyleee. Ben şimdi müsaadenizle sendromsuz pazartesimin işlerini halledeyim. Siz de takılın, haber edin, selam edin falan bize olma mı? Öperim canlar!
--------------------------
Wow i didn't write anything since wednesday! I haven't noticed it until now! Sorry for this absence :) Actually i had nothing to do but was kinda tired and spent some time relaxing. Only thing i did was going to visit my parents with my hubby and coming back home with mommy :) Woot! My husband has a businesstrip this week, so instead of spending the week alone i have my mom now. Nothing's like spending time with my mom! Love her so much! Yes i'm still the mommy's girl :) She's like a friend to me and we have so much fun together! So this week's gonna be legen- wait for it -daaaarrryyy! :) 
Anyways, after telling every useless bit of my life and family let's get to the point, shall we? :) I've seen these cutest fabric houses and added this idea to my to do list as item no 587654134568465. Yes i've got too many ideas to make but no energy for them :) If you make these cute houses show us and maybe i can have the motivation too :) Waiting for your ideas and inspiration guys! See you soon, bye!









9 yorum:

  1. ooo ben de bursa ankara arası mekik dokuyorum:) bu arada çok şirin şeyler bunlar keşke kaynak da verseydin merak ettim şimdi hangi site diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara'dan sonra Bursa çok iyi gidiyor da Bursa'dan sonra Ankara hiç çekilmiyor :))
      Yaa ben bloga eklediğim çoğu şeyi bilgisayarıma kaydettiklerim arasından seçiyorum, kaç tane fotoğraf, fikir var inan ben bile bilmiyorum. O yüzden kaynak kaydedemiyorum hiç :( Burada paylaşırken de "ben yaptım" demediğim için kaynak vermemek (tabi ki versem çok çok daha güzel olur insanların değişik siteler, yetenekli insanlar keşfetmeleri için) çok sorun gibi gelmiyor. Ama muhtemelen "fabric house" diye google lamışımdır :) O şekilde belki bulabilirsin ^_^

      Sil
    2. Ah ah Bursa gibisi yok ki:) anladım, merak ettim sadece o sitede değişik fikirler bulabilirim gibi geldi de:)o şekilde bakayım o zaman sağol:)

      Sil
  2. Hiç Şirin olmazlar mı çok tatlılar gerçekten zaten dekorasyonda ev figürlerine bayılıyorum ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Vallahi yapanların ellerine sağlık hakkaten. Bize de gaz versin de biz de yapalım yaaa :( :)

      Sil
  3. şimdi ben zaten halihazırda kırkyama olayına tapan bi insan olarak, her tarafı yamalı bu sevimlilik abidesi evlerin her birine aşık oldum! <33333333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar da seni çok sevmişler minikkuş :)

      Sil
  4. I'm so glad you like the house I made! (I made #7). You can see other photos of it here on my blog: http://www.hereness-thereness.com/2011/09/wee-fabric-house.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey i loved them a lot! You have great projects! ^_^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM