GIFT WRAPPING IDEAS

Şarkısı / Song for the Read

Eveet 12.12.12 saat 12:12 çılgınlığını da atlattıysak yavaştan yeni yıl çılgınlıklarına hazırız demektir. Aa unuttum bide arada 21.12.12 var, onu nasıl atlatıcaz bakalım Allah gayret kuvvet versin hepimize.
Hediye almayı da vermeyi de çok severim. Hele elde yapılmış, elde paketlenmiş hediyeleri daha çok severim. Bu güzel paketleri görünce delirdim o sebeple! Sizi de delirtmek için paylaşıyım istedim. Hediye verecek kimse bulamazsanız benim doğumgünüm yaklaşıyor bana verebilirsiniz, 24 Ocak! :) Oolldu o zaman görüşürükkk!
------------------
Yess! 12.12.12 and 12:12 is over, now take a deep breath social media people! I guess we're ready for New Year, are we? Oh wait i forgot; there's 21.12.12 coming! God bless us from the social media lunatics :) 
Anyways let's get to the point. I love both giving and receiving presents. Especially if they're wrapped like these! As soo as i saw these ideas i said "i have to share it!". Here are some gift wrapping ideas for inspration! If you can't find anyone to give presents, my birthday is about to come, it's 24th of January! I'll be delighted to receive some :)) Kidding! Here, enjoy the ideas my friends!

















 

4 yorum:

  1. nasıl güzeller, ben de bu ara benzer paketlere bakıyorum hep neler yapabiliriz diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Değişik fikirlere bayılıyorum!!

      Sil
  2. Görseller için teşekkürler Hediye paketlerim için güzel fikir verdiler.Birkaçını kullanmaya karar verdim bile:)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM