I OPENED MY BLOG SHOP! :)

Hellooooo!! Sonunda ufak da olsa bi başlangıç yaptım! :) Daha önce şu yazımda bahsettiğim blog dükkanımı açtım efendiiiim: Craft and Decorate Shop
Ay nasıl heyecanlıyım :) Şu anda sadece tek bi ürünüm var, yenilerini de hazırlıyorum. Zamanla daha da güzelleşecek inşallah :)
Malum blogumu Türkçe-İngilizce olarak yürütmeye çalışıyorum ki bi şekilde yolu buraya düşen yabancılar da okuyacak bişeyler bulabilsinler, sadece fotoğraflara bakıp geçmesinler. O sebeple belki yurtdışından da talep olur diye Etsy'de de bir dükkan açtım, ama şu anda oradaki satış işlerini öğrenmeye çalışıyorum, biraz incelemem lazım (bu arada bu konuda bana yardımcı olabilecek birileri varsa çok sevinirim ^_^). Onları da hallettiğimde - ki bu arada elimdeki ürünlerim de artmış olacak - oradan da satışa sunucam yaptıklarımı.
İşte böyle :) Dükkanımda da yazdım, niyetim acayip paralar kazanıp deliler gibi satışlar yapmak değil. Ha olsa sevinirim tabi onu inkar edecek değilim ama şu anda önceliğim sevdiğim ve ürettiğim şeyleri paylaşmak. Bugün benim uğraşıp yaptığım şeyleri yarın sizlerin ellerinizde, evinizde görmek isteği bana bu dükkanı açtıran. O sebeple fiyatlarımı çok çok uygun tutmaya çalıştım.
Umarım güzel paylaşımlar olur. Fikirleriniz, yorumlarınız her daim başımın tacı biliyorsunuz. Bu iş karşılıklı olduğunda güzel unutmayın olur mu :) Hadi bana şans dileyin bide :)
Herkese kocaman sevgiler!
-------------------
Hello everyone! I've finally made a start, although it's a very simple one :) You remember my post, talking about opening an online shop? Yess i did it :) Craft and Decorate Shop 
I'm sooo very excited! :) Right now i have only one item at my store but i have the rest coming on the way! It's gonna be better each day, i promise :)
For the beginning i thought to open a blog shop where i'll send domestic orders for a while. I also opened an Etsy shop but i'm still trying to understand how the site works (btw if you can help me about it i'll very much appreciate ^_^). As soon as i figure it out, you'll be able to see my products for international delivery.
That's it. Now i have begun. I hope we have a good sharing here. Because mainly i'm doing this just to share what's in my hands today; to see that they're in yours tomorrow. So i'll be delighted to hear your comments and thoughts!
Huh, i'm still excited :) Wish me luck, will you? And go see my blog shop :)
Lots of love, 

6 yorum:

  1. yaaaa cokk sewındımm tatlım hayırlı olsun inş bol kazançlar ama en onemlisi senin satış yaptıkca mutlu olman yafrucummm :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. çok sevindim, hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bakalım neler olucak :)

      Sil
  3. Hayırlı ve de uğurlu olsun bir de bol kazançlı...
    Çılgınca sevdiğin şeyleri üret, deliler gibi satış yap, acayip paralar kazan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiye yorumların beni benden alıyor süpersin :))
      Çok teşekkür ederim. Sevdiğim şeyi yapmak, bide bundan para kazanmak gibi bi his yok sanırım dünyadan. Herkes bu duyguyu tadsın isterim.
      Çok sağol süper dileklerin için tekrar :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM