INSTAGRAM DIARY 3

Şarkısı / Song for the Read

Ankara'ya senenin ilk karı yağdığına göre bu şarkının da vaktidir bana göre! Son zamanlardaki instagram fotoğraflarımdan bikaç (!) tanesi. Devamı hemen şuracıkta :)
------------------
Since we had the first snowy day of the year, it's the time for this song! Here are a few (!) photos from my instagram. You can find the rest here :)

Ev hali :)
My homewear :)
Yeni bi bebek yolda, onun için kumaş seçimi.
A new doll is on the way, was choosing fabric for her.
Akşam keyfi :)
Enjoying the evening :)
Şık Düğme'den aldığım düğmeler, sanırım ben bunları dikemeyip öyle arada izleyip geri yerlerine koyucam :)
Cutest buttons! I think i won't use them. I just can't, they're too cute :)
Fabrika ayarlarıma geri dönmek için iki ayda bir Notting Hill izlerim!
One of my all time favorite movies; Notting Hill. I watch it again and again!
Yukarıdaki çalışma masamın bi kısmı. Canım kutularım çok seviyom ben sizi!
One part of my craft desk. I love my boxes very much! Aren't they adorable?
Fazla söze ne hacet? :)
Nothing more to say :)
Teneke kutu ailemin yeni üyeleri! Az biraz kış modu az biraz yazdan kalma bişiyler :)
New members of my tinbox family! Some for the winter spirit and some for the summer :)
Kışa hazırlık!
Preparation for the winter!
Başucu ders kitabım.
My study book on the nightstand. It's Singer's Sewing Techniques.
Bu makarna tavuk, köri ve kremayla kaynaşıp çogzel indi midemize!
Pasta with curry, chicken and cream! Yummy!
Ay lav Bursa Kumaş Pazarı!
Fabric store treasures!
Ekmek getiren bi derece de Eti Puf getiren koca her eve lazım kaardiş.
My hubby's snack present for the evening :)
Cupcake panomun etrafına napsam napsam diye düşünürkene..
I was thinking to add something more around the cupcake..
..ufak puantiyeler eklemeye karar verdim. Şu anda bi arkadaşımın evinde uslu uslu oturuyor :)
.. and i decided to add some dots. Now this beauty is at a friend's house, living happily ever after with her :)

İşte böyleee. Güzel bi salı olsun bakalım hepimiz için! Öptüm!
That's all. Wish everyone a happy and warm tuesday! Enjoy! Kisses & hugs!

16 yorum:

  1. Bence de Ay lav Bursa Kumaş. Sen olmasan biz naparız:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtarıcı! :) Bu arada yaptığın şeylere bayıldım eline sağlık! Takipteyim!

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. çok şeker cupcake kanaviçen :) ben de kalıp arıyorum nerden bulabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim ^_^
      Mervecim bana mail at, ben sana yollayayım bu cupcake i aldığım şablonu :) craftanddecorate@gmail.com

      Sil
  4. kıSkAnIyoRummmmmmmmmmm :(:(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( aşkolsun neden öyle dedin..
      Hepsi çok basit şeyler :( Yardımcı olabileceğim bişey var mı?

      Sil
    2. yaaaa ortimmmm niye beceremiyorum sana adımla sanımla yazmayı :) deli gibi kıskanıyorum cunku hepsı cok gusel hayret edıyorum enerjıne tutkuna heyecanına hepsını calasım ıstıyorumm onlardannnn :)

      Sil
    3. :)) Allahım diyorum bu kim diye :)) Of Deniiizz :D Ya isimle yazmayı ben de tam bilmiyorum, bilen varsa bize yardımcı olsa ya beee!
      Bide güzel sözlerin için tişikkirler orticim, gel beraber yapalım ^_^

      Sil
    4. efet helpppppp please !!! bole adsız yazıo cok kotu hıssedıyorum kendımı sankı utanılacak bısı yapmısım gıbı :D:D:D rumuz belırtıyorlar ya aman neyse cenem dustu :D:D:D

      Sil
  5. Sedaaam o şablondan bana da yollar mısın? Henüz o marifete eremedim ama olur da bir gün becerebilirsem diye muhakkak dursun bir yerde :)
    Fotoğrafların içimi açtı, sayende güzel bir Salı olmaya yüz tuttu :) Ohh mis gibi pamuk pamuk huzurlandım :)
    Kutuların,yünlerin,düğmelerin,defterin negzelmiş güle güle kullan :)))
    Öptüm mis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen yolluyorum Melisko :)
      Defterim çok özel birinden hediye :))
      Öperim ki!

      Sil
  6. ayy o bebeği sen mi yaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İviiit :) Bakalım dahasını getirebilirsem burda satışa sunucam. Ama işte fikir çok enerji yok durumu :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM