TCHIBO.COM.TR' DE YILBAŞI

Şarkısı
Ben hiç bi zaman yılbaşı insanı olmadım arkadaşlar. Yılbaşı niçin kutlanır bilmem. Yeni bir yıla girdiğimiz için mi? Bir yılı daha bitirdiğimiz için mi? Bence hayatımızdan bir yıl daha geçmiş olması pek kutlanacak bişey değil. Her yıl kutlamaya değer bulduğum iki olay vardır: doğumgünleri ve yıldönümleri. Onun dışındaki sevgililer günü, anneler babalar günü veya yılbaşı hiç benlik şeyler değil. Ama pek tabi ki ben kendine Müslüman bi insan değilim. Genele hitap etmeye, fikir vermeye çalışıyorum. Gördüğüm şeyleri paylaşmayı seviyorum çünkü. O sebeple tchibo.com.tr'de yılbaşı satışının başladığını görünce hemen duyurayım istedim. Ben Tchibo'yu çok seviyorum. Online olarak da çok alışveriş yaptım. Fiyatları oldukça uygun bence ve ürün elinize çok hızlı olarak geçiyor. Eğer içinizde bi noel baba ho ho'luyosa buyrun burdan doyurun kendisini :)




















8 yorum:

  1. Tchibo yu ben de seviyorum ama herşey o kadar da uygun değil bence, hele kıyafetler! Yani 150 Tl ye çizmeyi ben gidip ordan almak yerine 100-200 daha koyup inci-hotiç-beta gibi favori mağazalarımdan alıyorum. Reklam da yapmış oldum ama neyse:) ama iş yerime çok yakın olan Tchibo yu da her Çarşamba ziyaret etmeden eve gitmiyorum, gerçekten bazen harika şeyler oluyor ve durduramayıp kendimi alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak ben hiç kıyafet almadım ordan. Hep ıvır zıvır şeyler alıyodum. O yüzden uygun gelmiş olabilir

      Sil
  2. İyi ki hatırlattın bi gidip bakıyım o zaman sitesine:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, bende geldimmmm.Tchibo' ya ziyaret şart oldu.Teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi yaptın o zaman :) hoşgeldin!
      Sevgiler <3

      Sil
  4. Tchibo beni hiç mahçup etmedi bugüne kadar ambalajına ve ürünün bire bir aynı oluşuna çok önem veriyorlar bazı siteler neredeyse ürünlerin minyatürünü gönderiyorlar en azından zevkle ve eğlenceli bir online alışveriş sitesi,paylaşımın için çok teşekkür ederim öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de kaç kere alışveriş yaptıysam hepsinde memnun kaldım.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM