TEPE HOME

Şarkısı / Song for the Read

Benim dekorasyon tarzımı az çok kaptınız di mi minik kuşlarım? Kapmayanlar için de, zati açıkça ifade etmiştim daha önce, bidaha ediyim zararı yok, ben country tarzı didiğimiz böyle güllü dallı, eskitilmiş mobilyalı, babanne evi tarzı evleri seviyorum. Yaşım genş ama ruhum geçkin heralde biraz. Kış akşamlarında dizime battaniyemi örtiyim efendime söyliyim bi yandan dikişimi dikerken bi yandan meyvamı soyup yiyim falan böyle bi insanım neticede evim nası olsun yani di mi? Üniversite yıllarımızda da çok gezdik tozduk ama hiç öyle hoppaaa eller havaya mekanlarda boy göstermedik (biz derken Nihat Doğan'a bağlamadım yanlış anlaşılmasın, ben ve o zamanlar manitam, şu an kocam olan beyfendiden bahsediyorum). Yani işte o sebeple evlilik hazırlıklarında mobilyalarımız mimmkin mertebe country tarzında olsun istedik (ben istedim, dünyanın en anlayışlı kocası da "peki hanım" dedi, ayy yirim onu ben be). Şaka bi yana hakkaten eşim dekorasyon olayını çok sevdiğim için sağolsun bütün isteklerime ok verdi eşyaları alırken. Yani adamın tek kriteri üçlü koltuğa yattığında ayaklarının kolçağa değmemesiydi öyle söyliyim. Beğendiğim koltuklarda da tek yaptığı yorum kendini atıp "hımmm bundan biraz uzun olsun, hımmm bundan biraz daha geniş olsun, yastıkları da az yumuşak olsun" şeklindeydi. Onun ebatlarına benim zevkime göre döşedik evimiz Allah'a şükür. Ankara Siteler dediğimiz yeri gezdik bi gün. Ama pek zevkime uygun bi yer bulamadık. Genelde daha modern şeyler veya birazcık daha köşk stayla dediğimiz varaklı koltuklar falan vardı. Bi tek Sherwood Mobilya diye bi yer vardı, ki hala oraya tapıyorum. Ama onlar da bi büfe için 5000 tele isteyince oolldu o zaman görüşürüüz hayırlı işşleeer diyip dükkandan sekerek uzaklaştık. O sebeple bi daha uğramadık Siteler'e. Ondan sonra Kelebenk mobilyaya baktık, orası da az biraz modern, spor geldi bana. Sonra 3. ve son durağımız (başından beri planımın bi parçası olan :) ) Tepe Mobilya'ya gittik. Önce İstanbul yolundaki outletine uğradık. Sonra da Bilkent'te bunların kocamaaan tükkanları var oraya gidelim dedik. Orda bi gün içersinde yemek odamızı, yatak odamızı, koltuk takımımızı ve TV ünitemizi aldık çıktık. Teslimat için ileri tarih verdiğinizde depolarında tutuyolar hiç sorun çıkarmadan. Ama teslimat gününden sonraki bi güne kaydırırsanız arada, o fark günleri için depo ücreti alıyolla söyliyim. Neyse.
İşte size bugünkü tavsiyem Tepe Home arkadaşlar. Bu marka country için zaten on numara beş yıldız bi yer de spor, modern zevkler için de seçenek fiyuuuuvvv bissürü. Fiyatlarda da biz belli bi miktarın üzerinde alışveriş yaptığımız için bi indirim aldık, nakit ödeme yaptığımız için bi indirim aldık, bi de yatak odalarında mı ne ekstra bi indirim vardı aldığımız dönemlerde ordan bi indirim aldık. Yani düşündüğümüzün çok altına evin tüm eşyalarını almış olduk. Biz alalı biraz oldu ama Tepe'de her dönem indirim oluyor. Niyeti olanlara sürekli takip etmelerini öneririm. Adamlar eşyaların montajı için kendileri geldiler kurdular, dağıttıkları pisliği topladılar ve gittiler. Bugüne kadar tek bir sorun bile yaşamadık. Kalitesi on numara bence. Bide farklı takımları karıştırıp kendi takımınızı yapabiliyosunuz veya koltuklar için kumaş kartelası çok geniş, istediğiniz kumaşı seçebiliyosunuz falan. Bak siz bi bakın pişman olmayacaksınız ben size diyoruuuum, ablanızı dinleyiiiiin :) Yok be ne ablası, ben daa 28 yaşındayım. Neyse işte durum böyleyken böyle. Alışverişinizi Tepe'den yapar da memnun kalırsanız bi hayır duanızı alırım artıkın di mi? Bizde hizmette sınır yok arkadaş görüyosunuz herşey sizin için. Siz daha önce bakmış mıydınız Tepe'ye? Ne düşünüyosunuz? Varsa alışveriş yapan dinleyelim canikolar. Öperim, sağlıcakla kalın, terli terli su içmeyin, yimeeenizi düzgün yiyin emi kuzucuklarım (babanne stayla). Bay baaayy.
-------------------------
As you may have noticed, i'm a big fan of country style. And before getting married i was dreaming of a country style home. Since my husband knew that i'm very much into decoration he let me choose all the furniture i wanted. Only comment he made was "i want a long sofa". You know when he sleeps on the sofa, watching TV, he doesn't want his feet to touch the armrest :) So i picked the colours i wanted, furnitures i loved and he only laid on the sofa and said "ok, fine" :) I love hiö very much! :) We bought everything from one local brand called Tepe Home. If you're about to redecorate your home or getting married maybe this store can give you some inspration for your furniture. Have a look at their products, aren't they adorable? What do you think? Share your opinions with us, won't you? Hope to see you soon guys, kisses & hugs!


6 yorum:

  1. Bunları görünce evdeki mobilyaların hepsini atasım geliyor Sedacım.

    Neyse evi değiştirsem,mobilyaları da değiştirsem hayalimdeki evi yeni baştan yapsam nasıl güzel olur olmaz mı Sedacım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Valla süper olur! Veya sadece evdeki koltuklarının yüzlerini değiştirebilirsin şimdilik gazını alması için :) Hepsi çok güzeller hakkaten insan kendini kaybediyor :/

      Sil
  2. ya bende bu tazrza hayranım Vintage olan herşeye:) Eşimde tam zıt siyah deri mobilyaları seviyor malesef:(

    ozlemcacim.blogspot.com (kadınca Kararınca)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evinde kendine vintage bi köşe yapmayı denesene? Malesef çoğu erkek böyle, bundan kaçış yok :p

      Sil
  3. Bende tepe mobilyadan aldım eşyalarımı evlenirken, 6 yıl oldu allam süngerin mi bozulmaz, kumaşın mı aşınmaz hiç bişey olmadı. Çok memnunum çok. (Bu arada bence bizi reklamlarında oynatabilirler, ben potansiyel görüyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle!! Hakikaten çok memnunum ben. Bu kadar zaman oldu hiç bi problem yaşamadım! Vallahi direkt kullanıcıdan böyle güzel yorumlar bulmuşlar bence bi güzellik de Tepe yapsın bize yaa :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM