THE BEST EASTER EGG EVER

Şarkısı / Song for the Read

Paskalya kutlamaları bizim alışkanlıklarımız arasında olmasa da sırf süs olarak şu yumurtayı yaparım valla. Tabi önce bi, bu ince çalışma için kendimi hazır hissetmem lazım :) Bayıldım!! İlla yumurta olacak değil canım, aklınıza gelen her objeye uygulayabilirsiniz bu tekniği.
---------------------
It's true, right? This is the best easter egg i've ever seen! I would like to do one, but first i have to prepare to work with such patience :) Adored it! Of course this technique can be applied to any objects, not only an egg.


Kaynak/Source

8 yorum:

  1. Çok değişik bir taraftan da çok güzel olmuş yumurta kapuğu deyince direk çöpe atasım gelir ancak bu farklı yaa çok hoşş,paylaşımın için teşekkürler canım farklı bir çalışmayla buluşturdun beni

    YanıtlaSil
  2. Aynen ben de hiç sevmem yumurtanın koku olayını ama bu güzelmiş :) Sevmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. oldukça ince işçilik...
    zor olmalı...
    sonuç çok güzel ama:)

    YanıtlaSil
  4. Hey yumurtaya can veren Allahımmm :)
    Kokmuyor mu bu, içini nasıl boşaltıyorlar, hadi boşalttın, nasıl temizliyorlar, kokar ayol bu, ekşi ekşi, çamaşır suyuna basmak lazım geceden :))
    Benim de yumurtalarım var, ama çini, akarı yoook kokarı yok ;D
    Keyifli günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahhahahaha sevdiye süpersin! Direkt bendeki mantık da o, kokar bu ya :)) Sanırım bu paskalya yumurtalarının içini şırıngayla çekiyolar. Ama kokuyu nasıl hallediyolar bilmiyorum ben de!
      En güzeli sendeymiş, çiniyi çok severim ben! Güle güle kullan :)
      Sevgiler <3

      Sil
  5. Ahşap boyayıp, dekupaj yapan biri olarak söylüyorum vallahi manyak bunlar.
    Ben 20 cmlik kutularda bile ortalığı savaş alanına çevirip bir halta benzetemiyorum, bunlar kalkmış bir de ince ince kabartmalı boyayla filan töbeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha :)) vallahi sabır işi. Denemek isteyen olursa diye şeyettiriverdim burda :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM