CLEVER STORAGE SOLUTIONS

Şarkısı / Song for the Read

Bazen kendi kendimi sorguluyorum. Acaba neden sıradan şeyleri sevmiyorum diye. Neden illa bi cinslik olmalı yaptıklarımda, sevdiklerimde? Hep bi değişik şeyler arama modundayım. Hayır olsun :) Böyle alengirli şeyleri görünce aşık oluyorum yahu napim. Şu depolama çözümlerini görünce de bi sevdaya düştüm. Baksanıza ne kadaann orcinaller! Ben bu evden taşınıp giyinme odası olmayan bi eve geçince buhrandan buhrana düşücem belli oldu. Allaaam sen bana acı yareppim nolursun :( Depolama önemli arkadaşlar. Vallahi billahi çok önemli. Hele depolama alanı kapaklıysa tadından yenmez. Misafir mi gelicek tık salondaki ıvır zıvırı dolaba, kapat kapısını oohh sanki senin ev hiç dağılmıyo, sanki sen dünyanın en paçoz insanı değilsin gibi bi havalar. Allaaam yaaağğğ daralıyorum düşündükçe. Neyse şimdilik şu güzel örneklere bakıp goose fraba yapalım.
-----------------
Sometimes i find myself asking "why do i always like the different ideas more than i do ordinary ones?" I'm always in search of different, extraordinary ideas. When i see such things i fall in love with them! And these storage ideas were interesting enough to catch my eye. What do you think? 





















9 yorum:

  1. Yeni yıla özel blogumda hediye veriyorum.Gelirsen çok sevinirim;) http://www.catchtheitgirl.com/2013/01/hediye-cekilisi-icin-hemen-bloga.html

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok şahane ;) Ben en çok şu tencereleri tıkarken zorlanıyorum, öyle bulaşık makinası gibi bişey ne iyi olurdu şu tencere tavalara :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaah sorma sorma tencereler benim de derdim!! KEndime ait bi evim olursa böyle bi çözüm yaptırıcam mutlaka! :)

      Sil
  3. Harika şeyle bunlar ya çok pratik bayıldım :) Özellikle mutfakta böyle pratikliklere çok ihtiyac var

    YanıtlaSil
  4. Tencere dolabına bayıldım, bulaşık makinesi içi gibi yapmışlar..tam ihtiyacım olan şey işte bu Sedoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de kendi evimiz bi olsun ilk onları yaptırıcam :))

      Sil
  5. Prize bayildim. Aklima nedense Tom ve Jerry geldi. Cok sirin duruyor. Ama evinde her yere parmagini sokan bebegi olanlar icin harika bir fikir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet benim de aklıma direkt tom ve jerry gelmişti :)) çözüm süper ama nasıl yapılır artık bilemiyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM