(DO) I LOVE CUSHIONS (?)

Şarkısı / Song for the Read

Bizim evdeki yastıkların tek amacı yastıklık arkadaşlar. Yani gece yattığımızda, yatmadan önce TV karşısında pineklediğimizde kafamızın altını doldurmak. Bu kadar net. Bi dekorasyon objesi olarak görmemiştim hiç yastıkları bunca zaman. Taa ki şu güzellikleri görene kadar!! Elalemde ne evler ne yastıklar var arkadaş. Hadi buyrun beraber akıtalım ağzımızın suyunu.
-----------------
We've never been cushion people at home. Our cushions are bought just for one reason: helping us sleep in bed or in front of the TV. So i never had dreams about having a cushion just for home decor. I should say, until i've seen these cushions! Man, people do use cushions for decoration. Now let me go and be jeolous. Come and join me if you like.

Aşırı renkli, desenlerin karıştırıldığı dekorasyon tarzını pek sevmesem de şu odayı sevmedim dersem Allah çarpar yeminle!
Although i'm not very much into colorful and mixed prints in decoration, i'm totally ok with this room!
Hani "az çoktur" derler ya işte tam da öyle değil mi şu görüntü? Sanki herşey tam olması gerektiği kadar. Allaaam bana da şöyle bi veranda nasip et yareppim.
You know what they say "less is more". This porch is exactly explaining that saying. I should start to pray for a porch like this immediately.
Şöyle bi bahçe de olabilir canım tamam :)
A garden like this also works for me :)
Alın size modern bi evde modern modern yastıklar.
Here's a modern decoration style with modern pillows.
Burdaki tüm yastıkların güzelliğini götürebilirdin Justin Bieber yastığı ama yapamamışsın!
That Justin Bieber cushion could have killed all the beauty these cushions are creating but luckily it's not that big enough.
Aha da tam istediğim gibi bi görüntü!
This is exactly what i would be happy to have!
Al işte böyle renklerle gelin bana canımı yiyin.
Another colorful but lovely decoration.
Çok otantik.
Very authentic.
Bu mutfağı dışarda görseniz aha da tam sedalık demez misiniz? :)
I bet you would say "this kitchen is made for seda", right? :)
Ne kaddan zarif bi görüntü vışş.
Very elegant!
Sebastiaaaaan bizim yazlık köşkün bahçesine de bunlardan konduralım evladım bikaç tane.
Very suitable for my dream summer house :)
İşte bu yastığa bittim! Evde yatak başlığı olarak da kullanılabilir çok kolay bi şekilde ve çok güzel olur bence.
Now i loved this! You can use a pillow like this as a bed headboard at home. Easy to do and very original!
Yeşil güzeldir.
Green is good.
Şu yastık tipini çok sevdim. Yapılacaklar listeme 35468435168706608. madde olarak ekliyorum.
I loved this square shaped cushions. I should add this to my to do list as the 35468435168706608. item.

Şöyle bi evim olsa kendime Kaptan derdim (how i met your mother'daki zoey'nin kocası gibi :) )
I would call myself Captain if i had a house like this (like Zoey's husband at how i met your mother:) )
Benden şimdilik bu kadar. Yastıklarla ilgili başka fikirleri olan?
This is all for now. Do any of you have other ideas about cushions?

6 yorum:

  1. ya amaaaaaa ne gerek war sımdı bunları buraya koyuyorsun agzımdan akan sular şelale oldu :D:D:D yapma böle şeler şekercim :D:D:d (dnzzzzz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şelale oluyosa sizin de olsun bana nee :)

      Sil
  2. offff yine bissürü fotografı kopyalayıp klasorumun icine doldurdum seda:) hayır bise degil her defasında evimden biraz daha tiksiniyorum:) tez taşınmam ve bütün esyalarımı yenilemem lazım! özellikle de koltugu mavi kadife olan bütün oturma odaları benim olsun istiyorum ^.^ ilk fotograftaki bol desenli, karışık mı karışık, rengarenk, cingene pazarı kılıklı o oda benim olsun istiyorum, anlıyo musun beni? yoksa seni cezalandırmak zorunda kalıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minikkuşum bunlar hep gelecekteki hayal evlerimiz için biriktirdiğimiz fikirler. Hiiç tiksinme sen evinden. Home is where the heart is <3 :)

      Sil
  3. Off ben de bayılıyorum minderlere ve o kare biçimliler cidden şahaneler.
    Eski usul yün yataklara benziyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yapmak istiyorum ama ne zamana sıra gelir bilinmez :) sen yaparsan paylaş olur mu?

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM