FELT ELBOW PATCH

Şarkısı / Song for the Read

Barış Manço demiş ki "İnsanın ilk öğrenmesi gereken dil, tatlı dildir". Ne kadar doğru değil mi? Kalp kırmayalım arkadaşlar. Bunu da klişe diye söylemiyorum. Kalp kırmak çok kolay ama işte sonra geri yapıştırmak kolay olmuyor o kırılan parçaları.
Şimdi diyceksiniz ki ne güzel bi fikir bulmuşsun onu paylaşıp gitsene kızım böyle bize akıl vereceğine. Sonra ben de kızıcam size, saksı değilim ben, arada özlü sözler de ederim diycem falan filan olaylar olaylar. Hiç gerek yok diy mi? Hepinizi öperim, bol galpli günler. Akıllı olun.
--------------
This heart shaped elbow patch is a great DIY idea i think. Are there any of you who tried it? Let's see ok? I'm keeping it short today, thanks for stopping by :)


3 yorum:

  1. Sizi geç keşfettiğime üzüldüm, bir şey sormak istiyorum o tığ ile ne yaptınız ve keçeyi ütüyle mi yapıştırdınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim.
      Yanlış anlaşılma olmasın bunu ben yapmadım. İnternette gördüğüm bi örnek. O tığ gibi şey keçe için kullanılıyor. Bildiğimiz tabaka keçe için değil de çile ile (yün gibi) satılan keçeleri iğneleye iğneleye düzleştirmek için.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM