HELLO 2013

Şarkısı / Song for the Read

2013 geldi yahu! Arkadaş hakkaten insanın yaşı ilerledikçe ya yıllar daha hızlı geçiyo ya da insan günlerin farkına daha az varıyo. Sanki daha dündü 2012'ye girişimiz, ve hatta 2011'e, abartalım ve hatta hatta 2010'a! Fiyuuuvv.. Yalnız rica edicem 2013 o kadar hızlı geçmesin. Çünkü 2014 dedin mi ben 30'u bulmuş olucam. 30 benim için hep orta yaş demekti çocukken :) Şimdi ohoo bana sorsan kendimi hala 15 yaşında gibi hissediyorum :) O sebeple 2013'ün her gününü 2 gün doluluğunda yaşamak istiyorum mimkinse piliiz. Bu da demek oluyor ki 2012'de ne yaptıysam onun iki katını yapmalıyım gelen senede. Ve bu da demek oluyor ki çok çok yorulucam ama çok çok mutlu olucam :) Ben hazırım valla \o/

2012 benim için çok güzel bir yıldı. Arada 1-2 kötü günüm olsa da genel olarak çok çok mutluydum. Neler yaptın da bu kadar mutlu oldun Seda diyecek olursanız, anlatayım.

Sanırım yaptığım en güzel şey blogumu açmak oldu bu sene!
Daha önceleri sadece bir okur olarak içinde olduğum blogosferde bu sefer masanın karşı tarafındaydım. Baştan bu kadar devam ettirebileceğimi düşünmüyordu açıkçası. Aklıma geldikçe kendime fikir biriktirdiğim bir yer olur diyordum. Sonra baktım ki birilerinin yolu düşüyor buralara, yazdıklarımı okuduklarını, fikirlerini anlatıyorlar bana. Bu his bu yıl tattığım en güzel his olabilir. Paylaşmak amacıyla çıktım yoluma ve şimdi bu yolda kaç kişiyiz!! İyiki başlamışım blog yazmaya...

Sonra çok istediğim dikiş makinama kavuştum :)
Sıfır dikiş bilgisiyle başladım; ama çok güzel anlaştık kendisiyle :) Kendi çapımda bişeyler diktim, yaptım, bozdum, eğlendim! Çok seviyorum ben onu :)

Apple hastası bi insan olarak bu sene tattığım en güzel ikinci his de kocişkomun doğumgünümde bana bi ipad alması oldu! :) Ipadimle yatıp ipadimle kalktım, bağımlısı oldum. Sonra bu sayede instagramı keşfettim \o/ Ve oradaki süper arkadaşlarımı.. Onlarla çok güzel buluşmalar yaptık, hediyeler aldım, gönderdim.. Hayatımı güzelleştiren minicik anlar ekledim sayelerinde 2012'ye.
Sonra çok güzel yerler gördüm bu sene. Gezmelere doyamadım, eğlendim, dinlendim. Her gittiğim yerde ben burda yaşayayım ya nolur dedim sonra yine kükçü dükkanıma döndüm :)
Teneke kutu koleksiyonuna başladım. Onlara aşık oldum, çok yüz verdiler, ben de eve doldurdukça doldurdum :) Hepsi benim bebeklerim gibi :)
Güzel hayaller kurdum, onlar için çalıştım :)
Ve çalışmalarımın sonucunu çok güzel bi şekilde aldım :)
En büyük hayallerimden birini de gerçeğe çevirme yolunda bir adım attım! 2012'de tattığım en güzel 3. mutluluk olarak da bunu sayabilirim :) Dükkanımı açtım!!!
Kafamdaki milyon tane fikri döndürüp durup hepsi tam olsun da öyle başlayayım diye beklemekten vazgeçip ilk adımı attım ufacık. Daha devamında harika şeyler sizleri bekliyor ama başlangıcı bu ufacık tefecik içi dolu turşucuk adamlarımla yaptım :) Sağolun çok güzel tepkiler, fikirler, desteklerle beni hiç yalnız bırakmadınız. Tekrar söylüyorum ben çok şanslı bi insanım... Gittikleri yerlere sevgimi de götürdü bu minik adamlar <3



Arkalarından daha büyük ablaları gelecek, yolu onlara açıyorum artık inşallah :)

Sevgili ananemizi kaybettik, 2012'de.. Nur içinde yatsın..

Canım kocişkomla evliliğimizin birinci yılını kutladık bi de :) Daha nice yıllara inşallah <3

Yaaa ne kadar güzel şeyler yaşamışım di mi? Ben nasıl mutlu olmayayım arkadaşlar ^_^ En önemlisi de yaşadığım olumsuzlukları, haksızlıkları görmezden gelebildim, takmamayı öğrendim, akışına bırakmayı öğrendim hayatı. Elimdeki ne kadarsa onunla mutlu olmayı bildim. Bana 2012'nin kattığı en mühim şey buydu!!

Yeni yılda yapmak istediğim, paylaşmak istediğim milyon tane şey var. Hadi bakalım 2013 hoşgeldin, ne de güzel geldin ^_^ Öperim seni!

16 yorum:

  1. şahane bi yıl olmuş bence, dünya tatlısı annanenin vefatını saymazsak:(
    bu yıl cok daha sindire sindire ve birbirinden keyifli aktivitelerle gecsin bebegim, herşeyin en güzeline en iyisine layık bi kalbin var, öyle de olsun iyşallah ^.^
    seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın en tatlı minikkuşu öperim seni kocaman! <3

      Sil
  2. İyisin, hoşsun, şekersin sen. Hep mutlu ol inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sağol. Hep hep hep çok çok çok mutlu olalım berabercene <3

      Sil
  3. ne güzel bir yermiş burası yeni buldum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyy çok sevindirik oldum. Hoşgeldin o zaman ^_^

      Sil
  4. bnm için de yeni ve çok keyifli blog oldu.. artık sıkı takipçilerindenim:)
    ama bana da beklerim mutlakaa:)
    www.prettyinpinkbride.com

    mutlu yıllarrr

    YanıtlaSil
  5. Keyifli, bereketli, başarılı bir yıl olmuş 2012, dilerim yeni gelen yıl eskilerini aratmasın, başarılar artarak devam etsin, sağlık ve mutluluk daim olsun. İyi seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaamiiiiiinnn! İyi seneler sana daaa <3

      Sil
  6. Ne kadar pozitif bir insansin sen canim ya. Okudugum her yazindan büyük zevk aliyorum ve mutlu oluyorum. Ayrica o dikdigin hanimefendiye bayiliyorum :) Ablalarini da merakla bekliyorum.
    Mutlu yillar.

    YanıtlaSil
  7. Seda'cım seni okurken huzur buluyorum.Çok pozitifsin ve bunu karşındakine çok doğal bir yolla aktarabiliyorsun.En azından bana:/2013'te bol bol şans seninle olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim, nasıl mutlu ettin beni bilemezsin..
      Biliyo musun ben önceden şu halimin tam aksine kötümser bi insandım. Ama elimdeki şeylerle mutlu olmayı ve umut etmeyi öğretti hayat bana. Meğer ne güzel birşeymiş, boşuna zaman kaybetmişim kendi kendimi yiyerek..
      Yeni yıl hepimize bol sağlık, mutluluk, huzur getirsin <3

      Sil
  8. Yaa o kadar güzel ki blogun ve paylaştıkların ben hep 'dur şimdi işim var aceleye gelmesin, sonra uzun uzun bakarım' diyip biriktirmişim.
    Bu arada bir sürü şey kaçırmışım.
    Yeni dükkanın hayırlı uğurlu olsun,
    dergideki yazın için tebrikler,
    evliliğinizin nice güzel senelerini kutlayın inşallah ve mutlu yıllar.
    geç oldu biraz ama inan ki değer verip okumadığımdan değil,
    aksine çok değer verip okumaya kıyamadığımdan :)
    Bundan sonra biriktirmeyeceğim bu kadar.
    Sevgiler saygılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum gece gece valla *\o/*
      Kocaman sevgiler benden de, çok sağol vakit ayırıp yolunu düşürdüğün için ^_^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM