INSTAGRAM DIARY 5

Şarkısı / Song for the Read

Arkadaşlar biliyorum diyosunuz ki bu kız blogunu ihmal etti, tembellik yapıyor! Ama işte öyle değil kazın ayağı. Bu aralar belki her gün bir yazı yazamayabilirim affınıza sığınıyorum. Biraz yoğunum. Her gün kaç defa aklıma geliyor blogum, resmen kendimi suçlu hissediyorum gibi :) Şarkı da ordan aklıma geldi zaten :) Ama sorun yazmakta değil, fikir toparlayamıyorum şu aralar, araştırma yapamıyorum. O yüzden yeterince ilgimi çekmeyen şeyleri, sizle paylaşmaya değer bulmadığım, sırf blogda yazı olsun diye de koymak istemiyorum önünüze. Umarım en kısa zamanda eski tempoma kavuşurum. Son zamanlarda neler yapmışım onlardan bi instagram derlemesi yapayım dedim :) Bi parmak bal çaldım kaçıyorum! Öperim gocuman!
------------------
Peeps hi! I know you've been thinking that i quitted writing here :) Sorry for this absence guys. I'm really busy these days and i can't find some proper and interesting ideas to share with you. And i don't want to share some silly stuff just to write here, you understand me right? :) I'm feeling kinda guilty for not taking care of my blog, believe me! That's why i chose this song :) But i think this will be all gone in a few days or a week maximum. Thanks for your understanding. Now i wanna share some instagram photos which tell what i've been doing while i'm not around. Lots of love!

Milka benim zayıf noktam olabilir doğrudur :)
I love milka! :)
Good Night Angel'ı bu şekilde uğurlamıştım.
This is Good Night Angel's wrap.
Amacına uygun kullanım da bi yere kadar :) Bizim evde böyle :)
All right! I may not be using this item for the right purpose :) This is how we do it at our home :)
Seninle ciddi düşünüyorum tel kapaklı dolap! En kısa zamanda boyamaya başlamalıyım!

I might have fallen in love with this cupboard! I must start to paint you immediately!
Mutluluğun resmi isimli çalışmam :)
This is the picture of happiness :)
Bu broş benim olmalııııı!
This brooch must be mine!
Geçen hafta evime gelen arkadaşımın hediyesi! Kesinlikle deneyin bayanlar kokuları harika!!
My friend's gift! They smell great!
Son siparişim :) Kankalar :)
My newest order :) Good friends :)
Yeni bir yıl, yeni bir Seda :)
A new year, a new Seda :)
Mutluluğun resminin başka bi açısı :)
Picture of happiness from another angle :)
İddia ediyorum bir insanın ihtiyaç duyabileceği her ne varsa bu iki minik çantanın içinde :)
This is my survival kit with everything that a person needs :)
Saçlarımın yeni hali için yeni bir de yol arkadaşı bulmam şarttı. Bu ürün fevkaladenin fevkinde!!!
New hair cream for my new hair :) It's just great!!
Yılbaşı hediyelerimden birinin paketi :)
A gift wrap of one of the presents i received for new year :)
 
Bu da diğer tarafı :)
And the other side of the package :)
İçinden çıkan güzelliklerrr! :) Şirin ötesi kitap ayraçlarım!
And the gift itself :) Adorable bookmarks!
English Home ganimetlerim!
English Home treasure!
Bazı hediye paketlerini atamadığım doğrudur :)
I may be keeping some of the gift packages :)
Son projem. Azimliyim ocak bitmeden bu bitecek!!
My last project! I'm very determined to finish this before the February comes!

İşte son zamanların kısa bir özeti. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Muç muç!
A short brief of what i've been doing lately. Hope to see you in a very short time! Kisses and hugs!

4 yorum:

  1. Bu Seda Barbie bebek gibi bi şeymiş ya hu! :) Resimlerin hepsi öyle güzel ki, görgüsüzlük edip her birini soramayacağım için bakmakla yetiniyorum.Ne güzel hediyeler almışsındır kimbilir, o paketlerin içinden çıktıklarına göre..
    Çarpı işine hele hayran kaldım, çok güzel bir şablon bulmuşsun, bitince nereyi süsleyecek acaba.
    Yımırtalığı da çikiletalık olarak kullanmafikrini de pek sevdim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yorumların beni öldürüyor gülmekten çok yaşa sen valla :)
      Şekerim Hello Kitty ve telli dolap hariç diğerleri hep English Home'dan. Hello Kitty tchibo.com.tr'nin bi kampanyasından almıştım bikaç ay önce. Telli dolap da Ankara'da Şık Düğme'den ^_^

      Sil
  2. Saçlar şahane olmuş.
    İç dış güzel olduğun burdan verdiğin enerjiden belli oluyor zaten hiç şaşırmadım.
    Etamin şablon gerçekten çok güzelmiş. Ben de bayıldım. Ben bu kadar büyüklerine sabredemiyorum maalesef.
    Bir de böyle güzellik işlerinin kör cahili olarak soracağım.
    Bu saç kremi şampuandan sonra yapılan değil diğmi?
    kuru kuru sürülen bir şey galiba? Saçları yumşacık yapıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok tatlısın ^_^
      İnan ben de bu güzellik işleriyle saçımı boyatınca tanıştım :) Boyadan sonra duş aldığımda saçlarım birbirine öyle bi yapıştı ki şaşırdım! Meğer oluyomuş böyle :( Saç kremi nedir bilmezdim hiç kullanmamıştım. Ama boyadan sonra o saçları açmak mümkün değildi. O yüzden tamamen tesadüfen aldım bunu ve harika ötesi bişiy çıktı. Kuru veya ıslak saça yapabiliyorsun. DUrulamıyorsun. Direkt fısfıs zaten. Saçının ihtiyacı olan kadar sık ve tara. Mükemmel! Saçların boyaysa veya boyatırsa tavsiye ederim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM