MUG COZIES

Şarkısı / Song for the Read

Ya bu pazartesi ben bi işe gelmek istemedim canikolar. Hele bi de evden çıktık, tam şirketin önüne geldik ki ne yapsam iyi? Bilgisayarımı evde unutmuşum. Haydii tekrar dön o yolu, bütün trafiği çek, git bilgisayarı topla, geri trafiği çek şirkete kadar falan.. Takdir edersiniz ki olan iki gıdım enerjimi de o çile esnasında yollarda trafikte kocamın bıdı bıdılarını kompanse etmeye çalışarak heba ettim. Ay çok da yapmadı canım. Şimdi okur da vay sen beni millete yanlış aksettiriyosun falan diye daha ağır bi bıdı bıdı yapar maazallah. Canım canııım ben çok seviyom seniii :)
Öyle yani bugün bende enerji yok. Şimdi klimayı da açtım yandan yandan ısıtıyor. Oh çayımı da içiyorum. İşi de bi ara yaparım artık :) Hoffff çok sıkıcı bugün be amaaaan.. Ben de bu moduma uygun bişiyler paylaşayım istedim sizlerle. Aslında bu fikri geçen gün bizim kuzen facebookta bana göndermişti "tam senlik bu bak" diye. Ah cınıııım hakkaten tam da benlik yani nası da tanır beni :) İlk örnek hele tam tam tammm benlik :) Bakın bakalım siz de sevecek misiniz. Var mı bunlardan yapan, kullanan, memnun olan, olmayan? Gerekli, gereksiz diyen? Ben şahsen çok sevdim ve listeme ekledim. Yapçam. Bu sene içinde yaparım yani işallah. Hadi öptüm sizi, benden bugün hayır gelmez daha da. Görüşürüz bay bayy.
---------------------
Blue monday.. And what could make a monday worse? Forgetting my laptop at home and realizing that when i get to work! It was really a challenge for me to decide whether going back home, taking the laptop and coming back to office with that traffic jam or staying at office pretending like nothing's wrong! But i chose the first option! Because i had to :( And i spent my tiny monday energy on this. Now i'm sitting with my tea and daydreaming. I will do some work too :) But i'm not sure when :) Anyways, i want to share a great idea for such mornings. Actually my cousing has shown me this first. She said this is just for me! :) What can i say, she knows me :) The first picture is exactly for me right now! :) Does any of you use these mug cozies? Anyone thinking it's useful or not useful?
This is all from me for today guys. I wish you a better monday than mine. See you!


























 

4 yorum:

  1. Aklıma sokma böyle şeyleri.. Zaten ne yapsam ne yapsam diye dolanıyorum :)) Renk renk keçeler almışım hazır.. Neyse sen bana en sevdiğin kupanın ölçüsünü bir ara gönder :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sakın sakın sakııın! :) Sen yap kendine, ben de ilham alıp kendimi dürteyim bi :)

      Sil
  2. Ayy hepsi cok guzel ya. Bayıldım bayıldım. Bende istiyorum :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM