MY NEW TILDA BUG

Hello millet! Dün bu şirin Tilda böcüğümü bitirdim. Daha güzel fotoğraflarını çeker çekmez Tükkanımda bulabileceksiniz. Merakınızdan çatlar, Allah'ım ben bu zamana kadar bu böcüksüz nasıl yaşamışım, mutlaka benim olmalısın Tilda'nın böcüğü gibi kendinize engel olamadığınız sinir krizlerine girerseniz de bana mail atmanız yeterli :) craftanddecorate@gmail.com adresim.
----------------
Hey peeps! Last night i finished my new Tilda bug yay! Isn't this the cutest bug you've ever seen? :) As soon as i take some proper photos of it i'll be sharing with you on my Etsy Shop. Don't worry it won't take too long :) Until that, if you wanna ask details about it please just send me an e-mail, i'll be happy to help you ^_^ craftanddecorate@gmail.com


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ^_^ çok teşekkürler beğenmene çok sevindim <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok sağol :) daha net fotoğraflarını çekicem inşallah tembellik etmezsem :)

      Sil
  3. Çok sevimli olmuş :)Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Tontik kafaaa! Çok tatlıymış hep sıska mı olacaklar bu defa da tontik olsunmuş hı hı evet!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ay öldürdün beni gülmekten :) bu defa tontik olsun hı hı evet :)) çok sağol valla

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM