NE DESEM BEĞENİRSİN?

Şarkısı / Song for the Read

Geçenlerde sevgili Berenimo bana bi siteden bahsetmişti. Yani daha doğrusu bi blog. El emeği yapılan şeylerin bi nevi online sergi halinde sunulması. Yaptığınız şeylerin blog linklerini ekleyip çalışmalarınızın daha fazla kişiye ulaşmasına olanak tanıyan çok güzel bi oluşum. İşte Berenimo'cum da sen neden eklemiyorsun Tilda'larını dedi. Bu süper fikre hemen atladım tabi :) Salı günleri yapılan bu link party'e Uykucu Tilda'mı ve Gingerbreadmen'i ekledim. Bugün bi baktım sayfaya ki ne göreyim, benim uykucu katılan linkler arasından en çok tıklanan 3 link arasına girmiş :) Sevinçten havalara uçtum desem abartmış olmam. Birilerinin yapıtğım şeyleri beğenmesi, takdir etmesi çok güzel. Vakit ayırıp ürünlerimi inceleyen, fikir veren herkese, bu oluşumdan beni haberdar ettiği için de sevgili Berenimo'ya çok çok çoook teşekkür ederim arkadaşlar. Hayat paylaşınca güzeeel la la laa laaa la la laaaa :))
Ne Desem Beğenirsin'in anasayfasına şurdan, link party'e nasıl katılabileceğinizi anlatan sayfasına da şurdan ulaşabilirsiniz. Kendi el emeklerinizi göndermeseniz de yeni çalışmalar keşfetmek için cennet benden söylemesi. Hadi zıplayın bakalım :)
----------------
Hi guys! I shared my GoodNight Angel Tilda and Gingerbreadmen on a link party last week here. And today when i looked at it, my Tilda was among the most visited links :) This is great!! If you wanna see the rest of the crafts please visit Ne Desem Begenirsin blog. It's great for inspiration.


6 yorum:

  1. Canımmm çok sevindim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber verdiğin için çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  2. Too lovely!Thanks for sharing! Would love to have you visit me sometime.
    Have a fabulous day!

    Hugs from Portugal,

    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) thanks for stopping by! I'll definitely pay a visit to your page ^_^ have a nice day <3

      Sil
  3. Bizimle olduğunuz için biz teşekkür ederiz. Sevgilerimizle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bi oluşumdu, çok teşekkür ederim ^_^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM