NELERİ ÖZLEDİM?

Şarkısı

Hello millet! Nabersiniz? Ben bi garibim. Haftasonunu düşününce bomba gibi oluyorum, sonra işlere dönünce pili bitmiş bebek gibin. Bu pazartesi sendromlarından sıkıldım ama haa. İlerde bi şirket kurarsam hafta tatilini 3 gün yapıcam. Millet salı günü başlasın işe, pazartesisini evinde geçirsin, sendromsuz sendromsuz.
Haftasonu yine bi takım aktiviteler içindeydik, onu detaylı yazıciim ama ondan önce yine mimlenmişim onu bi yazayım istedim. Konusu çok hoşuma gitti çünküm. Sevgili Ahucum neleri özlediğimi merak etmiş. Bana özlemek de, 3 kuruş verip konuşturamazsın sonra 5 kuruş verip susturamazsın. Ben yanımda olmayan herşeyi özlerim. Ama en çok neleri özlemişim 5 maddede toparlayayım didim. Buyrun bakalım:

1. Küçücük olduğum, yağan karı trafikte cebelleşmeden sıcacık evimizin penceresinden seyrettiğim, anneme gün içinde 983476018230912392874 tane soru sorup sinirini zıplattığım zamanları özledim :)


2. Her ne kadar evliliğimden çok mutlu olsam da (tü tü tü maşallah, totonuzu kaşıyın bakem) düğün zamanımızı çok özledim. Aylarca kraliçe edasıyla şu şöyle olsun, bu böyle olsun, şunu beğenmedim, bunu beğendim tadında gezmeyi, hayaller kurup tek tek onları gerçekleştirmeyi, düğünümde eğlencenin dibine vurup kapı gıcırtısına oynamayı, gelinliğimi özledim.


3. Üniversite zamanımda yapmak istediğim herşeyi yapabilmeyi özledim. Sorumluluklarımın az olduğu, alıp başımı gitme cesaretini gösterebildiğim, değişik yerleri görmeyi hayal edip bu hayalimi gerçekleştirebildiğim zamanları özledim.


4. Şu anda yanımda olamayan, hep özlenenleri özledim..Çılgın babannemin her istediğimi yapmasını, bozuk paralarını benim için biriktirip gittiğimde mutfakta, makarnaların arasında gizlediği yerden çıkarıp bana vermesini izlerkenki heyecanımı, küveti doldurup yüzme taklidi yaptığımda beni alkışlayıp çok güzel yüzdüğümü söylemesini, kendini kızdıranlara savurduğu okkalı küfürlerini, sonra kendi söylediğinden utanıp kırmızı yanaklarıyla kah kah gülmesini özledim :) Dedemin sakin sakin yürüyüşünü izlemeyi, sürekli hafif tebessüm halindeki mavi gözlerini görmeyi, babanneme olan bağlılığını izlemeyi özledim... Anne dedemin artist hallerini, mavi gözleriyle her türlü hissiyatını anlatabilmesine şaşırmayı, akşam yemeklerinde TRT 4'ü açıp arka fondan sanat müziğiyle yemek yemesini, bizi gri Renault 12 arabaısnın bagajına tıktığı, köye götürdüğü zamanları özledim.. Hayatımda yeri doldurulamayacak, her biri birbirinden enteresan 3 insanın yanıbaşımda olduğu, hiç gitmeyeceklerini sandığım zamanlarımı özledim.. Burnuma hep yaz kokusu gelir o günleri düşündüğümde. Sanki hep yazmış onlar varken.. Ben hep çocukmuşum..


5. Üniversitede kocimle istediğimiz dersi ekip evde çay-film keyfi yapmanın en tabii hakkımız olduğunu düşündüğümüz zamanları özledim.. Sevgililer gününde bana mum ışığında ton balıklı, mısırlı makarna hazırlamasını :) akşamın bi vaktinde "Hadi Taksim'e çıkalım" diyebilmeyi, Tonoz'da oturup sadece gelip geçeni izlemeyi, Barbaros'tan aşağı el ele inmeyi, hele de ilkbaharsa o binbir kokuyu içime çekerek, ağaçların arasından ara sıra görünen güneşin yalandan ısıtmasının keyfine vararak yürümeyi, beş parasız simit kafeye gidip kredi kartıyla simit almaya çalıştığımız ama alamadığımız zamanlarımızı, kaç ay boyunca benim peşimden koşmasını, aşk hikayeyimizin her bir anını, İstiklal Caddesi'ni özledim.. O kadar güzeldi herşey şimdi tekrar o günlere dönmeyi çok isterdim... İstanbul'da yaşadığımız o güzelim yılları tekrar yaşayabilmeyi isterdim..


Yazıya başladığım modumla şu anki modum arasında dağlar kadar fark var. Özlediğim şeyleri böyle ardı ardına sayınca bünyem yamuldu. En güzeli elimizdeyken kıymetini bilmek herşeyin tabi. Herşey geçici çünkü.. Belki kalıcı olsaydı bu kadar güzel olmazdı bilemiyorum..

Benim özlediklerim de işte böyle.. Hepsi birbirinden kıymetli benim için.. Ben de özlemlerini bizimle paylaşmak isteyen, yamulmaya hazır herkesi mimlemiş olayım. Görüşmek üzere canikolar. Öperim

6 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsınız :) Zevkle okudum....

    YanıtlaSil
  2. Allahım bu müzik beni mahvetti... Bugünlerde gözlerim dolmalara doyamadı, şu gelinlikli haline bile ağladım yani :) Hamile miyim neyim ya hu? Ne güzel anlattın, yaşadım resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ay ben seni ağlatmışım ama sen beni güldürdün :)) çok tatlısın çok sağol :))

      Sil
  3. Gelinliğin çokkk ama çokk güzel Sedacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim çok sağol. Kocaman <3 sana :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM