CARAVAN DECORATION

Şarkısı / Song for the Read

Selamlar toplu taşımada dolmuşu kullanmayan şanslı arkadaşlar ve kullanan paçozlar (bakınız:ben). İşine arabasıyla gidip gelenleri zaten hiç selamlamıyorum. Siz yeterince şanslısınız, benim selamım lazım değil size :)

Ya arkadaşlar Ankara'da yaşamak zaten yeterince zor. Hani denizi yok falan filan evet bildiğimiz şeyler. Ama asıl zor kısmı Ankara'da dolmuşla seyahat etmek. Aynalı tahir dolmuş şöförlerine, sanki evrendeki son toplu taşıma aracı olarak kızılay-oran dolmuşu kalmışcasına kendini arabaya atanlara karşı istikrarla bu ulaşım şeklini kullanmak. Evet ben 2,5 senedir bunu yapıyorum arkadaşlar. Takdire şayan bi insanım. Tabi bu kadar zamanda bi takım savunma sistemleri geliştirdim. Hemen anlatayım size de.

Şimdi bazı insanlar var, dolmuşa kendini zor atıyorlar. Hemmmeeen bi koltuk bulup kıymetli totosunu yerleştiriyor ve böylelikle huzura eriyorlar. Ondan sonra, kendisini yerine sanki zamkla yapıştırmışlar gibi, sanki dolmuşta onun önünde koltuklarda oturanlar ona hizmet etmek için oraya oturmuşlar gibi, elindeki milyon tane bozuk parasını denkleştirip önündekinin burnuna burnuna sokuyor "şurdan bi kişiiii" diye. Ben dolmuşa binerken daha yerime oturmadan paramı veririm, ondan sonra gider boş bulduğum bi koltuğa otururum. Hayır zaten dolmuşun mantığı; dolunca daha fazla yolcu almadan kalkması ablacım yani illa ki kendine bi yer bulucaksın sen o arabada, kimse seni ayağa dikmeyecek yani neyin acelesi bu? Vallahi bana birisi para uzatınca o parayı almıyorum. Kalk kendin ver paranı be insan evladı! İşte o dolmuşlardaki kıl insan benim arkadaşlar itiraf ediyorum. Eğer ki bana "şurdan bi kişiiiiii" diye melodik melodik şakırsanız da size dönüp bakmadığımda mır mır mır arkadamdan konuşmanız beni hiiiç enterese etmiyo bak söyliyim. Hatta bazenleri içimdeki kadırgalı aysel ortaya çıkıyor ama sadece dönüp ters ters bakmakla yetiniyor mırıldanan kişiye, o da "amanın deli var musallat olur falan şimdi bana neme lazım" diyip kuzu kuzu veriyor parasını kalkıp da. Tersim böyle de pistir yani haberiniz olsun. Napayım adaptasyon denen bi gerçek var yani. Kendini akıllı zanneden aptallara hiç dayanamam :)

Konuyu nereye bağlıycam; bazı karavanlar çok güzel beee :) Hayallerimden biri de bi gün karavan sahibi olmak :) Aslında babam hastasıdır. Ona bi gün bi karavan alsam negzel olur di mi :) Şunların tatlılığına bi baksanıza yahu..

----------

Hello guys! How are you all? Today i want to share one of my dreams with you; having a caravan! I really love how adventurous is that? Having a moving home, moving to whereever you like :) Actually this is my father's dream. I hope to be able to buy him a caravan one day. Wouldn't it be so nice :) Look at these adorable cars. 





































 

5 yorum:

  1. Vallahi istersen Kadıköy-Pendik hattı dolmuşlarından hiç bahsetmeyeyim sana :) Yolculardan ziyade "Şakir Abi" kılıklı dolmuşçuların gazabından korkmak lazım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolmuşçular ayrı bi alem, onları anlamaya benim insanlığım yetmiyor zaten :)

      Sil
  2. hAHAHHA nasıl da güzel bağlamışsın konuyu :)) Çocukluğumdan beri bayılırım karavanlara, çok romantik gelir bana hep neyi romantikse artık bilmiyorum ama .
    Dolmuş olayına gelince helal olsun diyorum, ben arabamla işe giden şanslı kesimdenim ammaaa 3-4 sene öncesinde o kadar şanslı değildim. Ben de uyuz olurdum hep ulağın mıyım ben kardeşim diye kafa göz dalmaya teşebbüslerim çoktur .
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar da bi çeşit dolmuş değil mi neticede seni şanslı insan :)

      Sil
  3. Tam da karavanımızı düzenlemeyi hayalettiğim bir dönem. Harika dekor ipucları var. Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM