INSPIRATION

Şarkısı / Song for the Read

Hello pipıl hav ar yu? Ay olmadı bi saniye. Selam millet nabersiniz? Bu aralar biraz hatlarım karışık kusura kalmayın muhterem maabbet arkadaşlarım. Ama en azından sebebini keşfettim bu karışıklığın; zaman yönetimi yapamıyorum. Evet sorunum bu arkadaşlar. Çok gelişine yapıyorum işlerimi. Yani misal o an canım yatmak istiyosa yatıyorum; evi toplamam lazımmış, Tildacıklarımla ilgilenmem lazımmış veya ocak bitmeden bitecek dediğim kanaviçemi bitirmem lazımmış falan hiç mühim değil o an. Yatıyorum. Bunun değişik kombinasyonları üretilebilir. Yani canım ne yapmak istiyosa onu yapıyorum, plan program yok. Olmaaazz! Olursa da sonra hepsi yarım yarım kalır, bana da gelirler soldan soldan. İşte ben bu haftasonundan itibaren fevkaladenin fevkinde bi program yapıcam kendime. Öyle saati saatine değil canım, ööhh yani o kadar da program insanı değiliz. Hani genel hatlarıyla; misal diycem ki cumartesimi full Tildalarımla geçiricem, pazar sabahtan ortalığı toparlıycam, öğleden sonrasında da yemek yapıcam, pazartesi kanaviçe yapıcam, salı blogumla ilgilenicem gibi gibi gibi. Umarım işe yarar ^_^ Yaramak zorunda yoksa ben delircem artık.
İşte ben tam böyle kendi kendimi darlarken şu tertip düzene bi bakayım da biraz daha delireyim diye düşündüm. Hatta düşünmekle kalmadım, sizle de paylaştım arkadaşlar. Bu mitttiişş ev (tü tü tü maşallah) sevgili arkadaşım gargamello 'ya ait. Benim için evlerinin dekorasyonundaki nirvana noktası yatak başlıkları. Nasssı güzel nassı nostaljik belli değil. Ama kalanlar da harika yani şu fotoğraflara bakıp da az biraz ilham alalım bence çokseller ^_^ Kendisine, fotoğraflarını paylaşmam konusunda izin verdiği için çok tişikkirler, kalpler falan <3
Hadi ben kaçtım, hepinizi de öptüm! İyi haftasonları.
-----------
Hello people! How are you? These days i'm not very good. But the good part is that i found the reason why i'm not very well. I'm living without plans. I'm not meaning a very strict plan but something like "this saturday i'll made Tildas, tomorrow i'll do some housework, and monday i'll do some cross stitching" etc. Because when you live with no planning, it's becoming a mess day by day and at the end of the week you have nothing in your hands but an untidy home, a half finished Tilda and a cross stitch. But i'm very determined to make a plan and obey it! God help me :)
Anyways, while i'm struggling with these thoughts, let's have a look at this beautiful home and get some inspiration, shall we? This lovely home belongs to my friend gargamello. My favorite part of the house is the great bed. The rest is beautiful too but i adored the bed. What do you think?
I want to thank my dear friend for letting me show her lovely decoration ideas here <3
I wish you a happy weekend guys! See you soon! Lots of love!









 
 

6 yorum:

  1. Gargamello ya zaten hayranim, takipteyim ig de. Cok guzel bir post olmus.. bebegim zaman yonetimi konusunda basarilar diliyorum, ise yararsa bende deneyeyim :) sonuclari bekliyorum ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper tatlı bi evi var ben de hastayım :) Zaman yönetimi de inşallah olucak, azimliyim :))

      Sil
  2. Bu kadar şirin ev de hiç görmemiştim doğrusu! Ben de kendi evimi özenli döşediğimi sanırdım, bunları gördükçe tiskiniyorum evimden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiskinme canım, ilham olsun diye koyduk bak :)

      Sil
  3. Kuzum,lütfen şu süzgeçli bahçıvan kovasını nerden aldığını sorar mısın arkadaşına.
    Arıyor ve bulamıyorum da.
    Sevgiler.
    Haaa blogunu çok beğendiğimi izlemeye aldığımı söylemiş miydim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) kendisine ileticem bı sorunuzu ve burdan duyuruxam size :)
      Hoşgeldinşz sefalar getirdiniz o zaman efendim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM