MİMLENDİM YAHU

Şarkısı

Mimler kraliçesi Ahu'dan yeni bi mim geliyor hazır mısınız? :) Konusu soruları cevaplamak ve kendin hakkında 11 gerçeği anlatmakmış. Hadi bakalım nası bişiy çıkıcak.

Kitaplara eş değerde sevdiğin birşey var mı? Varsa nedir?
Pek tabi ki de var. Film izlemeyi severim, müzik dinlemeyi severim kafamı rahatlatmak için. Hatta film izlemeyi kitap okumaktan daha çok bile seviyorum :)

Takma adın var mı? Varsa o adı neye göre seçtin ya da sana nasıl hitap edilmeye başlandı? Yani hikayesi nedir?
Aile arasında Sultan derler bana. Çünkü ben ailedeki ilk torunum ve tek kız torunum. O sebeplen. Bide küçükkene uyumayı çok severdim. Sefa yaptığım için de üzerime yapıştı bu ad :)

Kitap okurken aynı anda şarkı dinleyenlerden misin? Belirli kitaplarla özdeşleştirdiğin şarkılar var mı? Varsa bunlar nelerdir?
Yok kitap okurken şarkı dinleyemem, çünkü aklım şarkıya kayar onu söylemeye başlarım.


Seri kitapları mı daha çok seversin yoksa tek kitapta herşeyin olup bitmesinden hoşlananlardan mısındır?

Kesinlikle tek kitapta bitmeli, sonunu bilmeliyim hemen :)

Hayatta en çok gerçek olmasını / senin olmasını istediğin şey nedir?
Kendi işimin patronu olmak..

E-book mu yoksa eski usul,ellerinde hissedebileceğin kitapları mı okumayı tercih edersin?  
Valla bi kere e-kitap okudum, çok da kötü değildi ama tercihim yine de normal kitap okumaktan yana. 

En sevdiğin şarkıcı / grup ve onun / onların en sevdiğin şarkısı nedir?
Öyle tek bi tane şarkıcı veya grup yok ki. Her telden çalarım ben :)
  
Kendin hiç ayraç yaptın mı? Yaptıysan eğer kendi yaptıklarını mı yoksa kitapların orjinal ayraçlarını mı tercih edersin? 
Yaptım, arkadaşıma hediye etmek için. Ayraç konusunda bi takıntım yok açıkçası, ne denk gelirse onu kullanırım.

En sevdiğin,bir anlamda hayatını etkileyen ünlü bir alıntı / alıntılar var mıdır?  
Ben küçükkene bi tane gençlik dergisi almıştım. Orda şarkıcının birinin sözünü okumuştum, hatta kesip duvarıma yapıştırmıştım. "Ne istediğini bilmek çok önemli, bir de kendine güvenmek." diyordu. Sanırım benim hayatımda yer eden en önemli söz oldu. Ama kim söylemiş hatırlamıyorum açıkçası.

En sevdiğin mevsim hangisidir? 
Ya ben hep yazı severdim ama şu son yıllardaki aşırı sıcak geçen yazlardan dolayı ilkbahar insanı oldum. O doğanın uyandığı, süper kokuların yayıldığı mevsim benim mevsimim artık. Yaşlanıyorum galiba :)

Dürüstçe cevap vereceğini varsayarak soruyorum.Elinde bir şeyleri değiştirecek güçte tek kullanımlık bir güç olduğunu düşünelim.Bu kadar büyük bir şans avuçlarındayken bencillik edip kendi isteklerin doğrultusunda mı kullanırdın yoksa daha geniş düşünüp herkesin yararına olan bir değişiklik yapmak için mi kullanırdın? Ve bu değişiklik (bencillik edip de yaptığın yada herkesin yararına olan) ne olurdu?    
Kesinlikle insanlık için kullanırdım. Herkesi sevgi, hoşgörü, saygı dolu insanlar yapardım. Böyle bi toplumda yaşayınca ben de mutlu olurdum çünkü benim de işime yarardı :)

Bide kendimle ilgili 11 tane gerçekten bahsedicekmişim.
1) Çalışırken kendi kendime konuşurum. Hatta bazen kendime salak aptal falan derim bişeyi yanlış yaptığımı farkedersem.
2) Yalnızlıktan çok korkarım.
3) Küçükken ön iki dişim arasındaki boşluğa 32 diş birden sığabilirdi. Nasıl olduysa kapandılar büyüdükçe. Çok mutluyum o sebeple :)
4) Bilgisayar kullanmaya mecbur kaldığım için üniversitede başladım. Tercih şansım olsaydı hayatımın sonuna kadar bilgisayarsız yaşayabilirdim. Ama artık mümkün değil.
5) Sol elimi sağ elimden daha çok severim, daha güzel bulurum. O yüzden yüzüklerimi hep sol elime takarı.
6) Kafamdan acayip senaryo yazarım. Bide ona inanırım. Bazen çok tehlikeli olabiliyo bu durum :)
7) 10 yaşımdayken önemli bi ameliyat geçirdim. Ama şu anda iyiyim ^_^
8) Ellerimin ıslak kalmasından nefret ederim, elimi yıkayınca milyon kere kurularım.
9) Ölümden aşırı korkarım. Elimde olsa sonsuza kadar yaşamak isterdim.
10) Herkesin aksine ütü yapmayı severim :)
11) Sol kaşımı kaldıramam çok gıcık olurum kaldırabilenlere de :)

Ayh oldu sanırım. Zormuş bu :) Ben de bu sorulara cevap vermek isteyen herkesi mimlemiş olayım. 

Hepinizi öperim canikolar. 

2 yorum:

  1. Mimler kralicesi Ahu :) Sevdim ben bunu. Tesekkür ederim canim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM