ESKİ ÇERÇEVEDEN TEPSİ YAPTIM, OLDU :)

Canikolar uyduruktan, çabuk yapılabilen işleri ne kadar severim biliyosunuz. İşte öyle bi uyduruk piroce var video post olarak bugün. Yahu bunun anlatılacak nesi var demeyin, canım gevezelik yapmak istemiş şurda iki dakka, kırmayın kardeşinizi ^_^

Arkasını kırdığım çerçevemi alladım pulladım kocimin traş malzemeleri, parfümleri için tepsi yaptım.
Haydin bağyanlar, artık malzemeleri kaptığınız gibi tepsi yapmaya :)

P.S. Bi de düzgün video çekmeyi öğrensem tam olacak ama işte onu beceremiyorum :)



6 yorum:

  1. Senin o uyduruk demeni yerim !!! (Sacma bir cumle oldu kabul ediyorum) cok tatli birsey olmus. Ben gidip biseyler bozayim bari :)) becerikli hatunun hali baska oluyor, eline saglik kuzum. Kocaman öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) mümkünse bişiyleri bozmadan, evdeki mevcut bozuklarla yap bişiyler. Sonra sen de babam gibi bozup geri yapmaya çalışırken bi de parça arttırma :)) öptüm çok!

      Sil
  2. vallahi olmuş , çok da güzel olmuş,pek de güzel olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çöpe gideceğine banyoda kendine bi yer buldu işte :)

      Sil
  3. ama bu çok orijinal bir fikir
    valla tebrik ederim
    asla aklıma gelmezdi
    işte bu yüzden blogları takip etmeyi çok seviyorum
    sizide takip etmek zevkli olacak
    başlıyorum hemen
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni ^_^ Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM