Tuesday, March 12, 2013

YENİ BİR TİLDA VE YENİ ÇİÇEKLER

Selam arkadaşlar :) Naber? Benden de aynı. Aaa bu akşam Seksenler var sahi :) Ben çok seviyorum o diziyi ya! Seksenler çocuğu olduğum için heralde :) Siz izliyor musunuz?

Bu aralar yeni bir Tilda yapma peşindeyim.

Nasıl görünüyor? :) Ben bu ufak detayları çok seviyorum. Önceleri sabırlı bi insan değildim. İnsan yaşını aldıkça değişiyor yahu :) Şimdi bıt bıt bıt bunlarla uğraşmak bana acayip bi keyif, huzur ve kafa dinginliği veriyor. Daha kanatlarını ekleyeceğim. Bir de ufak bir kurdele eklemeyi düşünüyorum istenirse asılabilsin diye. Nasıl görünüyor?

Bir de dün akşam çiçek aldım. Birisi siklamenmiş de diğerinin adını hatırlamıyorum. Bilen?

 

Bu arada ortadaki ufak saksıdakiler gerçek değil :) Ya ben tam bir çiçek katiliyim. Tek yaşatabildiğim çiçek petunya oldu geçen sene. O da benden kaynaklı değil yani, kendileri yaşamaya çok meyilliydi :) Bunlara nasıl bakmak lazım acaba? Ben bi internetten araştırayım. Bu arada bilen varsa bana anlatsa ya :)

Benden bu kadar. Farkettiğim birşey var ki sizin de gözünüzden kaçmamıştır heralde, ben artık her telden yazmaya başladım. Tek bir konuya odaklı değil yazdıklarım. Burası benim bi nevi günlüğüm gibi oldu ya. Ddeğişik oldu, güzel oldu :)

Hadi öptüm ben sizi! Fikirleri ve çiçek bakımı maceralarınızı bekliyoruumm. Bay bayy!!

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...