YENİ BİR TİLDA VE YENİ ÇİÇEKLER

Şarkısı

Selam arkadaşlar :) Naber? Benden de aynı. Aaa bu akşam Seksenler var sahi :) Ben çok seviyorum o diziyi ya! Seksenler çocuğu olduğum için heralde :) Siz izliyor musunuz?

Bu aralar yeni bir Tilda yapma peşindeyim.

Nasıl görünüyor? :) Ben bu ufak detayları çok seviyorum. Önceleri sabırlı bi insan değildim. İnsan yaşını aldıkça değişiyor yahu :) Şimdi bıt bıt bıt bunlarla uğraşmak bana acayip bi keyif, huzur ve kafa dinginliği veriyor. Daha kanatlarını ekleyeceğim. Bir de ufak bir kurdele eklemeyi düşünüyorum istenirse asılabilsin diye. Nasıl görünüyor?

Bir de dün akşam çiçek aldım. Birisi siklamenmiş de diğerinin adını hatırlamıyorum. Bilen?
 
Bu arada ortadaki ufak saksıdakiler gerçek değil :) Ya ben tam bir çiçek katiliyim. Tek yaşatabildiğim çiçek petunya oldu geçen sene. O da benden kaynaklı değil yani, kendileri yaşamaya çok meyilliydi :) Bunlara nasıl bakmak lazım acaba? Ben bi internetten araştırayım. Bu arada bilen varsa bana anlatsa ya :)

Benden bu kadar. Farkettiğim birşey var ki sizin de gözünüzden kaçmamıştır heralde, ben artık her telden yazmaya başladım. Tek bir konuya odaklı değil yazdıklarım. Burası benim bi nevi günlüğüm gibi oldu ya. Ddeğişik oldu, güzel oldu :)

Hadi öptüm ben sizi! Fikirleri ve çiçek bakımı maceralarınızı bekliyoruumm. Bay bayy!!

10 yorum:

  1. Sıklameni bana da geçen bir arkadaşım getirdi. Çok dayanıklı bir çiçek o da. ara sıra sulayacakmışsın abartmadan. bir de soğuk severmiş. bir de direk güneşe koymamak lazımmış :)

    bence de böyle güzel oldu. her telden yaz sen yahu.
    hem o kadar fotoğraf bul ekle paylaş uzun olur öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soğuk meselesini ben de duydum. Ne güzel bi çiçekmiş o o zaman ya :)
      Aynen dediğin oldu biliyo musun. Detaylı detaylı araştırmaya kalkınca yazı sıklığım düşüyordu. Böyle daha bi iyi oldu sanki :) daha pratik şeyler paylaşmaya çalışıcam. Uğradığın için tişkürlerr ^_^

      Sil
  2. Yaşız tarzınada Tilda minnoşlarınada bayılıyorum yahu ♥ Bu Tilda'da şahane olmuş ellerine sağlık canım:)
    Bu arada seksenleri bende çok seviyorum. Ben bu sezon keşfedip başlayanlardanım. Eski bölümlerinide sezon arası verince izleyeceğim hihih:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel yapmışsınız yine, çok beğendim...Ben de ufak detayları çok seviyorum. Elinize sağlık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^_^ küçük şeyler insanı mutlu etmeye yetebiliyor bazen di mi :)

      Sil
  4. senin o yaratıcı beynini severim! nasıl da güzel fikirler üretir sonra da bi güzel elleriyle işler onu benim güzel arkadasım <3 uykucu vukuati aklıma geldikce cinlerimin toplaşmasına engel olamıyorum! ne yaparsan yap sen, hep en güzelini ve orjinalini yapıyo olacaksın bebişim, ellerin dert görmesin:*
    bide sadece sen degilsin cicek katili olan, ben de varım burda, benim de adımı yzabilirsin listeye:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) keep calm and make Tilda mottosuyla yaşıyorum haftasonundan beri kuşum :)
      Çiçek katili konusunda film çekebiliriz bence o zaman, kadro gayet sağlam yani :)

      Sil
  5. Bu ne hava Tilda hanım, görende bayan Obama zannedecek, cakanı sevsinler :)
    Çiçenk mevzusuna gelirsek geçen gün eşimin balkonda ki boş saksılara ektiği yeşil soğanları nergis zannettim, Tenten'in diline de düştük ya neyyyse. Yani eminim benden tavsiye istemezsin :/
    Seksenler'i sevmeyen yok sanırım, yakında aynı ekibin doksanları çekecek olması da başka heyecan, dörtgözle bekliyorum. Onun da sevileceğine eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Sevdiye senin yorumların beni öldürüyor :)) Soğanı nasıl nergis sandın of :))
      Doksanları bilmiyordum şu an müsaadenle uçmak istiyorum \o/

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM