Tuesday, March 26, 2013

YİNE YENİDEN "NE DESEM BEĞENİRSİN?"

Arkadaşlar daha önce size Ne Desem Beğenirsin Link Party'den bahsetmiştim hatırlarsanız. Good Night Angel'ımla bu link partyde en çok tıklanan 3 fikir arasına girmiştik ^_^

Tilda Good Night Angel doll


Uzun zamandan sonra tekrar Dressing Gown Angel'ımla katıldım geçen hafta. Ve güzel haberi dün aldım! Yine "en çok tıklanan 3 blog" arasında yer almışız :) Nasıl sevindim anlatamam! :)

Tilda Dressing Gown Angel doll

Bizi merak edip tık tıklarıyla bloguma gelen herkese çok teşekkürler! :)

Ne Desem Beğenirsin blogda yeni bir link party başladı bile! Bi göz atın derim :)

No comments:

Post a Comment

DIŞARIDAN KENDİNE BAKMAK

Şöyle bir dışarıdan kendime baktım bu akşam. Amacım bu değildi aslında. Boş boş internette dolanırken blogum aklıma geldi. Sonra " hang...