BURALARDAYIM AMA DEĞİLİM

Selam arkadaşlar! Ne zaman oldu yazmadım biliyorum. Çünküm seferiyim. Şu anda Bursa'da annemlerdeyim. Azcık kafa dinliyorum, işten izin aldım. Bu arada bloglarınıza uğramaya, yapılan yorumlara dönmeye pek yetişemiyorum. O yüzden kusuruma bakmayın nolur.. Pazar günü kürkçü dükkanına dönüyorum, bol bol yazışır, görüşürüz :) Ay evimi de bi özledim ki..

Neyse canikolar, öyle bi ses edeyim dedim hani kızan, merak eden varsa diye :) Hepinize sevgiler, saygılar. Sii yuu bay bayy!

2 yorum:

  1. dört göz beş kulak bekliyorum canım :) sessizliğine alışkın değilim hissettirdin doğrusu ama dinlen de gelll buna ihtiyacın var

    YanıtlaSil
  2. Ara sira kendini kacirmak iyi geliyor insana. Iyi yapmissin. Sii yu ;)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM