ENGLISH HOME SEN BENİ DELİRT DE İKİMİZ DE KURTULALIM

Şarkısı

Eveet yine yeniden burdayım şekerler :) Bi güzel tatil yaptım da geldim :) Denizli menizli değildi bu tatil takdir edersiniz ki. Bir haftasında evimdeydim. Evimi derledim toparladım. Kocacığıma güzel yemekler, kekler, börekler yaptım, misafir ağırladım, arkadaşlarımla buluştum falan. Süper ötesiydi yani. Bir de her gün normal iş saatimde kalkar gibi kalktım, yani 7:30 da ayaktaydım. Akşamları da 12 gibi yatınca ve tüm günü sevdiğim şeyleri yapmaya harcayınca aslında hayat ne kadar güzelmiş, günler ne kadar keyifli geçebiliyormuş anladım. Sonraki hafta da Bursa'ya gittim bildiğiniz üzre. Ailemle vakit geçirdim, eski günlerdeki gibi :) Arkadaşlarımı görmeye gittim. Sonra da Balıkesir'e, Susurluk'a geçip teyze, anane ziyareti yaptım biraz, eşim de geldi. Çok güzel vakit geçirdik, o kadar iyi geldi ki.. Bizim teyzeler, anane falan komik insanlardır, onlarla gülmekten altımıza ettiğimiz çok olur :) Hatta kocim arada Ankara'da sıkılınca "Bi Susurluk yapsak ya özledim sizinkileri" der. Bu çok hoşuma gidiyor, Allah nazarlardan korusun ^_^ Onlarla böyle iyi anlaşıp eğlenmesi çok güzel bi his :) Neyse sonra da tabi kürkçü dükkanına döndük dün itibari ile..

Şimdi başlık ne alaka diyecek olursanız, şöyle ki; ben Bursa'da Zafer Plaza'ya gitmiştim öyle gezinmeye. Pek tabi ki ilk olarak English Home'a uğradım. Amanın dostlar nası güzel ciciler gelmiş vallahi kafayı yedirtecek bu English Home bana! Annem lavabosu için değişik bi tuvalet kağıdı askısı arıyordu. En son şöyle birşey yapmaya karar vermişti.
Craft and Decorate Blog - tuvalet kağıdı askısı
Ben de English Home'da gezinirken şu aşşırı aşşırı tatlı tuvalet kağıdı askısını aldım. Fiyatı sadece 39,90 TL!
Craft and Decorate Blog - English Home tuvalet kağıdı askısı
Harika değil mi yaa? Şu da annemin banyosundaki görüntüsü ^_^
Craft and Decorate Blog - tuvalet kağıdı askısı, banyo
Tamam ben bunu aldım ama aklıma diğer güzellerde kaldı! Hepsi hem aşırı şirin hem aşırı uygun fiyatlı hem de internet satışı ile alınabiliyor! Madem ben delirdim, siz de delirin dedim ve seçtiğim bir kaç tanesini paylaşayım istedim burdan. Nası? İyi yaptım di mi? :)

Bu şirin kutucuk 19,90 TL.
Craft and Decorate Blog - English Home dikiş kutusu
Kurabiye fanusu 26,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home kurabiye kek standı
Ayna 69,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home ferforje ayna
Raf 49,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home ferforje raf
Üçlü tabaklar 14,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home dekoratif tabak lavanta
Havlu askısı 44,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home ferforje havluluk
Peçetelik 16,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home ferforje peçetelik
4 parça banyo seti 34,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home banyo takımı
İkili kokulu taşlar 19,90 TL
Craft and Decorate Blog - English Home kokulu taş
Bunlar benim sadece yeni ürünlerden seçebildiğim bir kaç güzellik. Daha niceleri var English Home'da. Yani şimdi söyleyin allasen, bu ürünleri diğer bildiğimiz ünlü markalarda görsek bu fiyatlara bulabilir miyiz? Ben English Home'un bu olayını çok seviyorum. Kalite olarak kutuları, çerçeveleri biraz soru işareti yaratsa da sonuçta her dakika bıt bıt elimizde mıncıklamıyoruz bunları yani. Ne kadar yıpratabiliriz ki? Neyse ben de avukatları gibi konuştum ama seviyorum bu ulaşılabilir fiyatlı olup da zevkime hitap eden mağazayı.
Şimdi kim kalkıp mağazaya gidecek diyenler de burdan buyursun, online alışveriş yapsın.

Benden bugünlük bu kadar dostlar. Sizden ne haber? Neler yaptınız son zamanlarda? Ben şimdi fırsat buldukça blogu olan arkadaşlarıma uğrayacğım. Okuyacak çok şey birikti :) Kocaman sevgilerrr! Bay bayyy..

15 yorum:

  1. Gerçekten de çok güzel şeyler var ve en güzellerini seçmişsiiin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah elimde olsa ordaki herşeyi alabilirim :)

      Sil
  2. her bir parçasına ayrı ayrı hastayım ben de! yani deliren tek sen degilsin bebişim! gel birlikte delirelim, onun bunu yapmayı kesecegi yok çünkü <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kader arkadaşım, dert ortağım buna karşı koymak çok güçleşiyo git gide :)

      Sil
  3. ben de bursadayım şu anda, zafere gittiğimde english home'u da gezdim tabi ki ama o zaman bu kadar güzel şeyler yoktu, yeni gelmiş galiba:) bir de opema diye bir mağaza açılmış yine zaferde en alt katta orası da çok güzeldi bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben de ordan alışveriş yaptım, English Home'un yanında hemen. Çok güzel masa saati aldım iki tane. Gerçekten orjinal şeyler var :)

      Sil
  4. gerçekten harika ürünler var.güle güle kullanın.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  5. Geçen pazar mağazadan eşim zorla çıkardı her şeye bakmak, her şeye dokunmak geliyor insanın içinden :)) Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi English Home kalpte bir yara, bütçede bir delik her daim :)
      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  6. Her ne kadar sizi epey zamandır okusamda, bu yazıdaki bir bilgiyi atlamışım. Bende Ankarada' yım ve kaçırdığım bilgide benim ailemde Susurlukta muhakkak tanıyorlardır birbirlerini:) Çok mutlu oldum, umarım sizinle de birgün tanışırız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa kesin tanıyorlardır Aysun! Benim hem annem hem babam Susurluklu. Ben de orda doğdum hatta :)
      Akraba bile çıkabiliriz :))

      Sil
    2. Çok yüksek ihtimal:)

      Sil
  7. English Home bağımlısı bir nesil yetişiyor! :)

    YanıtlaSil
  8. english home'un hastasıyım, kızlar sizce banyo setini bunlardan mı almalıyım, yoksa renkli bişiler mi almalıyım?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM