SAHİLDEKİ EV

Şarkısı

Selam arkadaşlar! Nabersiniz? Ben siparişlerle az biraz yorulmuşum, yarına yetiştirmem gereken son bir tane var onu da yapayım da bu haftasonu yapacağımız workshop için hazırlanayım artık :) Ay workshop diyince içim bi garip oluyo, karnımda kelebekler falan :) Bu arada yoğun ilgiden dolayı (binlerce kez teşekkür ederim bütün arkadaşlara) pazar günü de olacak kursumuz ^__^
Bilgi almak isterseniz mail atabilirsiniz, adresim craftanddecorate@gmail.com :)

Başlık neyin nesi derseniz hemen izah edeyim arkadaşlar. Sizi bugün süper birisiyle tanıştırıcam. Tanıştırıcam dediğim ben de kendisini tanımıyorum, okuyorum sadece :) Bide hayran hayran fotoğraflarına bakıyorum. Buyrun Sahildeki Ev'e o zaman :)
Ben kendisine nasıl rastladım hatırlayamıyorum. Zaten çok da yeni bir okuyucusuyum. Dediğim gibi nasıl rastladım hatırlamıyorum ama ilk ziyaretimde blogun başlığına, yazılara falan hiiç dikkat etmediğim için kendisini yabancı sandım. Çünkü fotoğrafları hep takip ettiğim yabancı sitelerdeki, bloglardaki fotoğraflar gibiydi. Bir de ben bir bloga girdiğimde ilk olarak, eğer varsa, "Hakkımda" kısmına bakarım. Bu blogu yazan neciymiş, kimmiş diye bi önden bilgi alırım. Kendisi de Hakkımda kısmını İngilizce yazmış ya direkt o yetti bana hımm demek ki yabancıymış fikrine inanmam için :)
Sevgili Sahildeki Ev kendisini şu yazısında anlatmış birazcık da. Okumanızı tavsiye ederim, gerçekten çok güzel bi yazı..
Bu güzel insanı takip etmenizi, ilham almanızı, sarıp sarmalamanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Ben fotoğraflarına bakarken içim açılıyor, bi mest oluyorum ki size anlatamam. Yazı dili hem çok samimi hem de çok şirin :) Fotoğraflarını gerçekten çok güzel çekiyor, kompozisyonları harika ve yazılarından anladığım kadarıyla bu konuda kendisini geliştirmeyi de seviyor. Reader'ımda (bu arada yakında o da kapanacakmış, bir çözüm bulmam lazım!) yeni bir yazısı çıkınca resmen mutlu oluyorum. Alıyorum çayımı, yavaş yavaş sindire sindire okuyorum :)








Umarım siz de en az benim kadar keyif alırsınız bu Sahildeki Ev'i gezerken. Size iyi keyifler, bana iyi çalışmalar o zaman :)
Görüşmek üzere!..

8 yorum:

  1. Ben de Sahildeki Ev'i zevkle takip ediyorum sizi de:) Çalışmalrınızda kolaylıklar diliyorum.
    Workshoplarınız eminim çok eğlenceli ve keyifli geçecek.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Takip ettiğim bir site. Sizede kolay gelsin çalışmalarınızda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bi site gerçekten!
      Çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  3. Bugün bütün gün Marmaris' deydim, şimdide yatmadan evvel hızlı hızlı feedly 'den ( reader yerine onu kullanıyorum ve daha memnunum) bugün kim ne yapmış ona bakarken birden kendi resimlerimi görmeye başladım ve ilk anda ne olduğunu anlayamadım, Dönüp tekrar bakınca anladım...Güzel sözleriniz için çok teşekkürler, daha daha iyi fotoğraflar çekmek için beni cesaretlendiriyorsunuz...Datça'dan sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben sizi büyük bi keyifle okuyorum. İstedim ki halen daha bilmeyenler varsa, duysunlar.
      Güzel yazılarınızı ve fotoğraflarınızı merakla takipteyim.
      Sevgiler :)

      Sil
  4. harika bir öneri bu.hemen baktım hatta itiraf edeyim senin yazına ara verip okudum:))yazılanlar da fotoğraflar kadar samimi.teşekkürler.hafta sonu için bol şans ve kolaylıklar dilerim.allah yüzünü güldürsün inşallaahhh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok güzel değil mi? İnsan dalıp gidiyor okurken..
      Çok sağol dileklerin için. Umarım herşey güzel gider :)
      Sevgiler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

ARKADAŞLARIM